De door ons bestelde skoda rapid spaceback is geleverd bij de dealer

paultie

Forumguru
De door ons bestelde Spaceback staat al bij de dealer. Zometeen mogen we een blik werpen op de nieuwe auto. (kon niet wachten tot die geleverd werd namelijk):yeehaa:

Levering zal denk ik niet lang op zich laten wachten.

Foto's volgen vanavond.
 

paultie

Forumguru
Hier zijn de foto's. Moest ze even verkleinen voor het posten dus ik hoop dat de details een beetje zichtbaar zijn.
Volgende week zaterdag kunnen we er in karren. Dan zal ik ook wel even wat interieur foto's plaatsen aangezien mijn "eigen" wagen op slot zat.
Het dak wordt nog mat zwart ge wrapped inclusief de spoiler.
Als ik een winterbanden setje heb dan laat ik deze velgen mat zwart poedercoaten.



IMG_1976.jpg IMG_1977.jpg IMG_1978.jpg IMG_1979.jpg IMG_1973.jpg IMG_1974.jpg IMG_1975.jpg
 

VEEJAY

Forumguru
Mooi hoor veel plezier ermee. De tijden dat je een Skoda voor de deur moest goedpraten bij verjaardagsfeestjes of tegen collega's ligt inmiddels ver achter ons! :cool:
 

michelover

Forumguru
Mooi, en ik denk met zwart dak en zoals je aangeeft met zwarte velgen helemaal mooi en sportief.
Hoe lang heb je moeten wachten op de wagen??
Mijn vader heeft namelijk een zwarte besteld en nog niets gehoord over een productie datum.
 

paultie

Forumguru
@michelover eigenlijk hebben we hem twee weken geleden "besteld". hij stond al geordered door de dealer precies zoals we hem wilde hebben. :dankje::dankje::dankje:
Er worden dit jaar 500 pro versies van de spaceback geleverd en die worden verdeeld over de dealer. Daar waar PON schijnbaar nog wel eens wat auto's weghaald bij de dealers voor hun eigen lease bedrijf. Mijn dealer kreeg er maar drie geleverd van een oorspronkelijk aantal van 8.
 

west rain

Actief lid
wow mooi ding en perfecte kleurstelling wit met zwarte accenten.

Vraagje, wat kost het wrappen van het dak?
 

paultie

Forumguru
de dealer rekent hier 395EUR voor. Hij neemt ook de spoiler mee in dit geval.

Overigens moet ik zeggen dat ook de koplampen fantastisch mooie zwarte accenten heeft.
Dit naast de al getinte ramen rondom en de extra geblindeerde ramen achter (sunset pakket) Het blijft bestellen vanaf een boekje dus je weet pas wat je hebt als je het fysiek kan bekijken. :D

Nu ff winterbanden regelen zodat ik de zomerbanden set kan laten poedercoaten. Dan kunnen we in het voorjaar op de nieuwe gekleurde velgen knallen. (of misschien voor de leuk / foto / eindresultaat ze na het coaten op deze sloffen zetten :yeehaa::yeehaa:)

Ik ga proberen de kleur en de matte finish van het dak te matchen met de mat zwarte finish van de poedercoat.
De poedercoater die ik op het oog heb kan 5 verschillende mat finishes realiseren. Totale kosten 250EUR incl blasten, primeren en twee kleur / finish lagen. Dan nog de banden weer erop en laten balanceren.
Dus totaal denk 300 EUR kwijt in totaal. (als je het doet moet je het goed doen haha)

Kon helaas op de Elegance BL Pro versie geen velgen kiezen anders had ik de prestige velgen gelijk gekozen.
Daar had ik denk ik net zoveel / misschien wel meer voor moeten betalen als dat ik nu kwijt ben voor het spuiten.

Prestige velgen zijn namelijk hetzelfde als de camelot velgen (waar die nu op staat) alleen dan mat zwart.
 

Jee13

Forumguru
Zeker mooi

Ik dacht dat de auto standaard een zwart dak had eigenlijk
Zie ik nu drie parkeersensoren aan achterzijde? Zijn ze van 4 afgestapt?

Zou setje audi s3 velgen in antraciet niets zijn?
 

paultie

Forumguru
Het zwarte dak is een panorama glasdak wat uiteraard een optie is. Deze optie zit alleen niet op de pro uitvoering die dit jaar wordt uitgeleverd. Maar omdat we eerst bij die dealer kwamen vanwege een rapid black and white edition met een mat zwarte vinyl wrap. Vonden we dit wel een aardige uitbreiding op de toch al complete elegance.

Het was me van de parkeersensoren nog niet eens opgevallen. Maar het zijn er inderdaad drie. Dus dat zal wel de nieuwe standaard zijn.
Nu hoop ik maar dat ze voor mijn vrouw evengoed werken als die met vier sensoren. :dankje:

:maakmegek:
 
Bovenaan Onderaan