De blauwe Skoda Octavia.

Joman

Actief lid
Veel lezen en weinig posten dat is wat ik vooral doe. Als ik wel iets post is de hulp altijd super en daarom vind ik het niet meer dan reëel dat ik de, voor ons nieuwe, Octavia even fatsoenlijk voorstel incl. updates.

Het betreft dus een blauwe Skoda Octavia Combi Ambition Business 1.6tdi uit 2017.
Niet veel bijzondere opties maar gewoon een erg fijne auto.
We hebben de auto nu bijna 3 maanden in ons bezit. Aangeschaft met iets meer dan 110000km op de teller. Nu iets meer dan 8000km gereden.
De auto is aangeschaft via Alphabet Occasions. Dit bevalt tot nu toe erg goed. Garanties lopen via de Skoda dealer.

Tot nu toe gedaan.
-Achterramen tinten.
-bumper beschermer achter geplaatst.
-Verlagingsveren gemonteerd. Eibach pro kit. 30mm verlaging.
-Grill en logo's zwart d.m.v. plastidip. Op de planning.
-Chiptuning waarschijnlijk bij VAG techniek. Dit gaat plaats vinden zodra de auto uit de garantie is.
- bagagerek plaatsen. Ligt klaar en wordt alleen geplaatst tijdens vakantie.

Nogmaals dank voor jullie goede hulp bij alle eerdere vragen.
IMG_20210712_213522.jpg IMG_20210712_213429.jpg IMG_20210712_213353.jpg 26491020-6.jpg 26491020-4(1).jpg Screenshot_20210712_213130.jpg Screenshot_20210712_213247.jpg
 

Joman

Actief lid
Vandaag naar Neunen gereden en een bezoekje aan Vagtechniek gedaan. Met als resultaat dat de auto er een flink aantal pk's en Nm's bij heeft gekregen. Van 115pk 250Nm naar 145pk 320Nm.
Mooie verbetering en vooral weer goed geholpen bij Vagtechniek.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Leuke Octavia in een kleur die je niet vaak ziet!

Je zwarte wielen staan leuk zo. Mocht je écht dikke zwarte wielen zoeken zijn de Turini's misschien wel interessant voor je.

En ja, VAG-Techniek is goed aan de weg aan het timmeren. Goede service, nette werkplaats, goed bezig!
 

JeSko

Forumguru
Bij écht dikke zwarte wielen denk ik toch aan iets anders dan OEM @HarrieSkoda ;)

images.jpeg.jpg

Mooie Octavia had deze nog niet gezien @Joman , de velgen die je nu hebt zitten zijn originele superb 2 wielen, eerste keer dat ik ze onder een nieuwere gen Octavia zie, staat goed hoor.
 

JeSko

Forumguru
Mijn volgende setje word ook concave, of deep dish, de huidige JR's die ik heb zijn ook lichtjes concave, maar het mag meer zijn.
 

Joman

Actief lid
Thnx mannen.
18 inch velgen staan zeker op het verlanglijstje. Kom ik een mooie set tegen voor een goede prijs met All Weather banden dan ga ik dat zeker overwegen.

@HarrieSkoda om Turini's zitten winterbanden als ik het goed heb gezien?

@JeSko chippen zou voor jou ook interessant zijn. Dit maakt het een veel fijner rijdende auto.
 

hemi24

Forumguru
@Joman : wat jouw O3 nodig heeft is het donkere type lampen in de neus; om te beginnen met de units voor de mistlampen..!

upload_2021-10-2_10-3-37.jpeg
 
Bovenaan Onderaan