Davidemmeloord

Even voorstellen is inderdaad wel even netjes. Hierbij dus.

Mijn naam is David van den Berg. Nog 5 dagen in het bezit van een Octavia Combi uit 2003. Benzine uitvoering met wat kilometers op de teller. Helaas heeft de APK keuring wat zaken naar voren gebracht waardoor het verstandig is om de auto toch in te ruilen. Maar ook dit word weer een skoda. In dit geval een Fabia Combi 1.4 diesel.

Waarom Skoda? De complete familie rijd een skoda en allemaal gekocht bij Kortering Rouveen.

Mijn vader een Roomster, mijn broertjes een Fabia RS en een Octavia HB en mijn zusje een Felicia. Daarnaast reed mijn opa altijd een Skoda; voor het laatst een Fabia. En mijn ook een SuperB. Allemaal weg bij dezelfde garage. Hoezo trouw?
 

CDK

Forumguru
Welkom David! Veel plezier en nuttige info op het forum toegewenst én veel natuurlijk gefeliciteerd met de Fabia! Veel veilige en plezierige kilometers toegewenst!

Greetz Corné
 

turboturbo

Forumguru
Wauw, wat leuk zeg! Kun je nog eens in een andere Skoda stappen als je 'm even zat bent :) (ik bedoel; vanuit een 1.4 driepittertje even overstappen in een 1.9RS dat lijkt me wel een hele leuke ervaring :jaja:
 

Thorgal

Forumguru
Running eeuuhh driving in the family
Welkom, ben benieuwd of je, met deze achterban, nog nieuwe dingen gaat tegenkomen hier maar het is iig leuk
 

Cordoba

Forumguru
David welkom hier, te zien aan je avatar wordt het een Fabia II, en het al die Skoda's in de familie weet je wel wat je mag verwachten bij de overgang van Octavia naar Fabia.
 
Of ik nog nieuwe dingen tegen kom... Ik ben altijd benieuwd naar nieuwe dingen en vooral aanpassingen van de software. Zelf zou ik het niet kunnen maar misschien de dealer wel
 

turboturbo

Forumguru
Geloof mij nou maar als ik zeg dat forum leden met een ross tech kabel en VCDS software meer weten en kunnen dan 'de dealer' :jaja:

Oke, er zijn uitzonderingen - dit is meer mijn ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan