Dare Devil Fabia I 2001

DareDevil

Actief lid
Hallo allemaal,

Sommige kennen mij al, sommige nog niet. Ik zal me even voorstellen, ik ben Jasper Korn, 25 Jaar, Werk als signmaker (belettering) in Moordrecht, en woon in Gouda, en rijdt een Fabia I 1.4 16v uit 2001.

Ik heb mijn Fabia I in 2008 gekocht,toen was de auto helemaal standaard met de volgende opties:

Kleur Cayenne metallic (rood/oranje)
Er stond toen ongeveer 93.000km op de teller

- Elek. ramen voor
- Verwarmde spiegels
- Cruise control
- Afstandbediening
- 14inch standaard

Toen ik de auto had opgehaalt heb ik gelijk de distributieriem vervangen, en heeft de auto even een goede schoonmaak gekregen.

Ik heb wel het probleem gehad dat de achterportieren lekte (zoals meerdere mensen hier op het forum)

Gelukkig is het goed opgelost door mijn vaste schadebedrijf die dit probleem kende!

Ik heb door het jaar heen al de volgende dingen verandert aan mijn auto:

- Angel Eyes
- Custom made uitlaat
- Dakspoiler
- Ruitenwissers in kleur
- Ramen rondom getint + raamband
- Tribal (achterruit) + Tekst Dare Devil (Voorruit)
- 17inch Akuza velgen met 205/40/17 banden

- Wat heb ik al liggen een speciale voorbumper (niet in Nederland te verkrijgen)

Wat staat er nog op het lijstje:

- Handgrepen in kleur gespoten
- Speciale booskijkers
- Embleem loze grill (moet ik binnenkort even ophalen bij Jordy ook van het forum hier)
- Skirts
- War Design Achterbumper
31012990006_medium.jpg


31012990005_medium.jpg


kijk anders ook nog op http://www.cardomain.com/ride/3101299
 

Hetzer

Forumguru
Erg mooi, Bluedevil !!, jouw F-1 word beetje bij beetje omgetoverd tot een unieke en sportief ogende auto!!! en ik neem aan dat jij als signmaker, die tribal sticker zelf hebt gemaakt ??

ps jammer dat je niet bij de komende meeting komt, ik had je auto graag in het echt gezien..
 

cvegreen

Forumguru
mooi man , dat heb je goed gedaan .
Die velgen vind ik zoals ik hier al eerder gelezen heb ook wel mooi . Ik zou geen 17" moeten steken met mijn 1.2 6V motortje , hij zou niet meer vooruit gaan vrees ik.
 

MarcoO2

Forumguru
Je hebt er wel iets moois van gemaakt, Jasper! Eindelijk weer eens iemand die zijn auto smaakvol weet te pimpen, al blijft dat natuurlijk een kwestie van smaak.
 

DareDevil

Actief lid
dat klopt helemaal Hetzer, het is de oude tribal van mijn vorige auto, deze had ik niet meer als bestand dus heb ik hem van een foto genomen en toen weer helemaal nagetekend. Ben er even bezig mee geweest maar dan heb je wel weer iets unieks!!
 

DareDevil

Actief lid
van Justy naar Fabia I

Hierbij wat foto's van mijn vorige auto die ik totaal verandert heb, ik was begonen met een standaard Justy 1.3 4WD uit 1999 met 29500km op de teller 4,5 jaar geleden heb hem in 1,5 jaar omgebouwd naar dit resultaat:

31012990010_medium.jpg


31012990007_medium.jpg

31012990009_medium.jpg


31012990008_medium.jpg
 

DareDevil

Actief lid
Hierbij wat foto's van mijn vorige auto die ik totaal verandert heb, ik was begonen met een standaard Justy 1.3 4WD uit 1999 met 29500km op de teller 4,5 jaar geleden heb hem in 1,5 jaar omgebouwd naar dit resultaat:

Wat is er onderandere allemaal verandert, nou wat eigenlijk niet!!!

- heldere koplampen, witte knippers (voor), witte knippers (zijkant) Led achterlichten, ramen getint rondom 05/20/35 (achterruit/zijruiten/voorzijruiten) + Raamband + tekst BlueDevil, tribal achterruit, vlammen design zijkant van de auto, Custom made uitlaat, Toora velgen 14inch T440, onderspoiler achterbumper, twisted skirts, Bosch polyester voorbumper, deurgrepen en buitenspiegels in kleur
 

cvegreen

Forumguru
Je hebt blijkbaar een leuke gedachte wat optisch tunen betreft. Ik heb het niet zo voor tuperware gedoe , maar een mooi getuned car kan ik wel pruimen en dat blauwe autootje vind ik wel mooi , maar zou er nooit zoveel aan doen . Ben al lang blij met al mijn ledlampjes .
 
Bovenaan Onderaan