dakspoiler

VIRTU

Nieuw lid
Hallo,

verleden week werd mijn nieuwe Superb Combi met toeters en bellen goedgekeurd en in bestelling genomen. Mijn huidig leasecontrakt loopt slechts eind maart 2011 ten einde dus dat wordt nog eindeloos lang uitkijken vooraleer ik trots kan rondtoeren:winkie:
Naast vele opties heb ik ook de optionele dakspoiler besteld. Op de afbeeldingen van de catalogus zie ik allemaal combi's die (standaard?) al een dakspoiler hebben. Kent er iemand het verschil tussen de dakspoiler van het "sportpakket" en de originele?

Groeten.

Superb Combi 125kW DSG Elegance sportonderstel,Kessy,MDI,Bluetooth,soundsystem10LS,panoramisch dak,verduisterde ramen,Alarm,18" Themisto,Multifunctioneelstuur voor DSG,Mirage,pack company, Platin Grey
 

VIRTU

Nieuw lid
Bedankt voor de snelle reactie. Ik denk inderdaad dat het dat model is maar kan iemand mij vertellen wat het verschil is met de originele dakspoiler?

Groeten,

Virtu
 

frader

Nieuw lid
Hallo Virtu

De dakspoiler van het sportpakket is groter of langer dan de standaardspoiler.
Het verschil is wel niet groot , maar als je ze beide naast elkaar ziet , dan merk je wel duidelijk het verschil !!

Gtrz

Frader
 

VIRTU

Nieuw lid
Frader,

bedankt voor de precieze uitleg. Intussen heb ik exact dezelfde informatie doorgespeeld gekregen van de garage.
Achteraf bekeken misschien niet zo slim van deze optie te nemen want dit zal de levertijd waarschijnlijk nog verlengen.
Ik ga er vanuit dat dit onderdeel niet in de fabriek geplaatst wordt en nog geplaatst en gespoten moet worden door de dealer?

Groeten,

Virtu
 

frader

Nieuw lid
virtu,

Normaal komt de suberp geleverd met alle optie's fabriek-af !!
Mijn wagen was voorzien van het stylingskit ....voorspoiler,achterspoiler(zie foto bijlage ),dubbele uitlaat en diffusor achteraan....En er was geen langere wachttijd...7 A 8 Weken later stond hij aan de voordeur !!!
Het is een prachtwagen en je zal er veel bekijks mee hebben !!!
Het kan wel zijn dat u wagen door het sportonderstel en 18" Themisto velgen wat aan de harde kant gaat rijden.....op mijn wagen liggen ook 18" Themisto's( geen sportonderstel ) en nu ik mijn wintervelgen 16" opliggen heb, is er wel een duidelijk verschil dat hij toch wat zachter rijdt !!!

Gtrz
Frader
 

Bijlagen

  • SKODA 049.jpg
    SKODA 049.jpg
    19,4 KB · Weergaven: 75

VIRTU

Nieuw lid
Hey Frader,

knappe auto:-))
Kan je ook eens een foto posten van de zijkant van uw wagen. En misschien ook eentje van uwe dakspoiler langs de zijkant? Ik hoop dat mijn vrouw ook niet stiekem op dit forum zit; ze zegt nu al dat mijn huidige wagen naar de harde kant is en deze heeft geen sportveren en slechts 16 duimsvelgen! :-))

THX,

Virtu.
 

frader

Nieuw lid
Hallo Virtu,

Met mijn 18" velgen loopt hij ook zacht hé....vergeleken toch met mijn andere wagens , maar met de 16" velgen is hij nog comfortabeler !!!!

Eens je vrouw in de wagen zit , zal ze wel direct verliefd zijn op jouw ( haar ) wagen....mijn vrouw zij dat die wagen veel te groot ging zijn voor haar en nu heb ik soms de kans niet om er zelf mee te rijden :laugh:

Als je iets mooi's wilt hebben moet je er toch iets voor over hebben hé en het is toch algemeen geweten als je u wagen sportief hebt.....dat je wat inboet van comfort !!!!!!!

hierbij de foto's die je vraagt

Grtz

Frader
 

Bijlagen

  • Afb0050.jpg
    Afb0050.jpg
    17,2 KB · Weergaven: 56
  • Afb0049.jpg
    Afb0049.jpg
    10,7 KB · Weergaven: 60
  • Afb0048.jpg
    Afb0048.jpg
    19,8 KB · Weergaven: 65

Roel

Lid
!8" ziet er erg mooi uit op de S2C!!!
Toch heb ik zelf bewust gekozen voor 17", omdat dit net iets comfortabeler rijdt, met name in de bebouwde kom.
 

VIRTU

Nieuw lid
Thx Frader,

nu kijk ik nog meer uit naar de dag dat ik mijn Audi ga inruilen voor de superb. Ziet er idd lekker uit met die 18 duimers.

Groeten,

Virtu.
 
Bovenaan Onderaan