Superb 3 Dakrails

SuperBer

Nieuw lid
Hoi allemaal,

Mijn Superb combi ambition business line in black magic wordt binnenkort geleverd. Deze heeft standaard zwarte Dakrails. Ik las op dit forum een aantal keer dat sommigen superb bereiders juist graag zwarte Dakrails hadden I.p.v zilver. Vooral de mensen die in een witte Superb rijden viel mij op.

Op een zwarte Superb vind ik de zilveren Dakrails veel mooier staan. Ik was daarom benieuwd of er mensen zijn die geïnteresseerd zijn en openstaan om de rails te ruilen?

Gr,
SuperBer
 

B.Stuurder

Forumguru
Klopt, een hoop werk hoor, ik laat ook metallic zwarte dakrails plaatsen in plaats van de zilveren (O3), maar dat is niet goedkoop en niet omdat de rails zo duur zijn.
 

SuperBer

Nieuw lid
Sta je er ook nog voor open als ik je vertel dat de hemelbekleding helemaal los moet? Bevestiging is van binnenuit.

Dat montage van binnenuit is lijkt mij logisch, maar moet de complete hemel echt los? Of alleen de zijkanten. Geen idee hoeveel werk dat is.
 

SuperBer

Nieuw lid
Klopt, een hoop werk hoor, ik laat ook metallic zwarte dakrails plaatsen in plaats van de zilveren (O3), maar dat is niet goedkoop en niet omdat de rails zo duur zijn.

Laat je dat bij de dealer bij aflevering doen of achteraf bij een andere partij? Zou je een indicatie kunnen geven van de kosten? Niet de €1250 die de dealer vraagt hoop ik?
 
Ik heb op mijn Moon White ook zwarte dakrails. Noodgedwongen echter, standaard had ik chroom gekregen. Ik kreeg te horen dat er problemen in de fabriek waren . Ik vraag me af of er mensen zijn die hetzelfde te horen hebben gekregen en een compensatie van de dealer hebben ontvangen.
 
Bovenaan Onderaan