Dakantenne Fabia 1

even een laatste vraag voorlopig wat ik verholpen wil hebben,
misschien had ik alles beter in 1 topic kunnen doen maar weet niet of dat mag?
Heb uiteindelijk mijn dakantenne eraf iets wrikken, maar ben nu bij verschillende automaterialen zaken geweest voor een vervangingsspriet maar geen van hen past.(schroefdraad te kort)
Geheel vervangen vind ik zonde, mits het natuurlijk niet anders kan.
Jullie weten het vast wel maar onder het schroefdraad zit een metalen nippeltje (kogeltje)
wat het totale schroefdraad zo lang maakt.
Bedankt alvast voor de reacties
 

Joske

Forumguru
ik zie nochtans een prijs van €22, enkel de antennestaaf, hij geeft wel weer voor GPS systeem. Zonder zie ik niet staan:

Naamloos.jpg
 

Joske

Forumguru
Zoals ik het hier zie is dat geen correcte informatie hoor en ik weet van mijn schoonbroer dat daar de antenne eens gejat was op zijn Polo en daar is ook alleen de staaf vervangen. Bel eens een andere dealer voor de aardigheid?
 
Hallo Joske zal anders hooguit vanavond een foto plaatsen van mijn antennespriet,
Want zie elders op het forum dat ze het sprietje idd ook aftermarket a €10,- vervangen.
 
Dit is een foto van het forum ik heb het zelfde probleem, onderste deel is langer dan de schroefdraad van andere sprietjes.
 

Bijlagen

  • foto1.jpg
    foto1.jpg
    188,4 KB · Weergaven: 16

Joske

Forumguru
en had daar iemand niet al op gereageerd met het feit dat ie het "bolletje" afgezaagd had? ;)
 

Joske

Forumguru
met een aftermarketoplossing heb ik geen ervaring, sorry :)

want wat me nu niet geheel duidelijk is uit je eerste vraag: zoek je nu eigenlijk een korter exemplaar of wil je ze gewoon vervangen omdat ze stuk is?
 

Joske

Forumguru
dan zou ik voor de dealeroplossing gaan maar met de genoemde prijs van daarnet, namelijk 22 euro. Je bent vast 15 euro voor een Ebay geval kwijt (daarom niet minder goed- maar daar weet je niet of het gaat passen). Ik zou morgenvroeg een andere dealer bellen en daar eens info vergaren.
 
Bovenaan Onderaan