dagrijverlichting

Op de folder van de nieuwe fabia Rs zie ik dagrijverlichting zitten op de plaats van waar bij mijn fabia de mistlampen zitten. Mijn combi is van modeljaar 2008 en heeft ronde mistlampen in de voorbumper. Is het mogelijk om de mistlampen te vervangen door dagrijverlichting, past dit wat afmeting betreft en moeten deze dan weer anders aangesloten worden om te kunnen werken?
 

peperskoda

Forumguru
Kijk eens op Milotec.de daar vind je een scala aan mogelijkheden om dagrijverlichting op je auto te monteren.
Alles is te wijzigen, alleen moet je wel rekening houden met een kostenplaatje wat daarmee samenhangt. Je moet dan de reflector van je mistlamp aanpassen, de lamp en de schakeling van je mistlamp via het elektrische systeem dat in je auto gemonteerd is. Alles bij elkaar ben inclusief de arbeidsuren van een monteur snel honderden euro's verder. Persoonlijk denk ik dat je beter gebruik kunt maken van aanbiedingen van bedrijven zoals het al genoemde Milotec.
 
J

jn.turenhout@quicknet.nl

Kijk eens op Milotec.de daar vind je een scala aan mogelijkheden om dagrijverlichting op je auto te monteren.
Alles is te wijzigen, alleen moet je wel rekening houden met een kostenplaatje wat daarmee samenhangt. Je moet dan de reflector van je mistlamp aanpassen, de lamp en de schakeling van je mistlamp via het elektrische systeem dat in je auto gemonteerd is. Alles bij elkaar ben inclusief de arbeidsuren van een monteur snel honderden euro's verder. Persoonlijk denk ik dat je beter gebruik kunt maken van aanbiedingen van bedrijven zoals het al genoemde Milotec.
Mag je met je dagrijverlichting in de tunnels rijden ?Of moet je de andere lampen aan zetten
 

FredV

Banned
Mag je met je dagrijverlichting in de tunnels rijden ?Of moet je de andere lampen aan zetten
Als ik t me goed kan herinneren (zo vaak rijd ik niet in tunnels)
staat voor de ingang vaak een bord 'verlichting aan'. Dan moet je dus je dimlichten aan doen.
als je de tunnel uitrijdt, staat er 'denk om uw verlichting'.
Aan jou dan de keus of je de dimmers laat branden, of je verlichting weer uitzet, waardoor de dagrijverlichring weer brandt.
 
Bovenaan Onderaan