Dacia's Yeti

EdK

Forumguru
Eerlijk is eerlijk maar als dit het eindproduct is dan ziet het er best gelikt uit voor zo'n prijs !
Maar nu is het afwachten wat dit op de nederlandse markt gaat doen !
 

Aiii

Lid
Dat is niet de SUV uit de TS. Dat is de Dacia Sandero Stepway. Dus gewoon een Sandero met rondom wat extra plastic, net als de Fabia Scout. ;)
 

EdK

Forumguru
Dat is niet de SUV uit de TS. Dat is de Dacia Sandero Stepway. Dus gewoon een Sandero met rondom wat extra plastic, net als de Fabia Scout. ;)


Heerlijk dit te lezen !! Ik ben ook een mens en maak ook fouten !!
:489:
 

EdK

Forumguru
Wel jullie kunnen beide waarschijnlijk ook wel de opmerking "wie werkt maakt fouten !" En doordat ik met mijn been in de ziektewet loop werk ik niet ! Dussssssss ..............:1761:
 

cvegreen

Forumguru
Ik dacht ook al , zo weinig geld voor een SUV ,maar het is een omgekrikte sandero . Leuk , maar je hebt er echt niets aan , maar voor dat geld heb je wel nog geen leuke fabia hoor. Oh ja wel een fabia go 1.2 met 60 pk. voor 8.990€ voor een classic ben je meteen al meer dan 10.000€ kwijt
 

Mark

Banned
(een Logan MCV of een Sandero hebben enkel voor airbags en zijairbags tegen meerprijs, mij dus niet gezien).
.
effe off-topic
Maar hier zit je mis;
Frontale airbags (bestuurder-pasagiers) zijn op alle modelen standaard.
Zij-airbags zijn in Nederland (en nog een paar landen) op alle modellen Standaard, België valt hier uit de boot en daar moet je nog wel bijbetalen voor zij-airbags (optie kost van ongeveer 200€).
 
Bovenaan Onderaan