DAB+ uitbreiden op Swing radio (2010)

pverm

Lid
Hallo,

Ik heb superb van 2010 met eenvoudige Swingradio. Binnenkort gaat waarschijnlijk FM verdwijnen en moet er overgeschakeld worden naar DAB+ radio. Heeft er iemand een idee hoe ik DAB+ kan gaan ontvangen met mijn Swing radio door middel van een adapter. Zou mooi zijn indien er een module bestaat waardoor ik gelijktijdig USB en bluetooth functionaliteit kan verkrijgen. Ik overweeg ook eventueel de radio te vervangen door Android radio met navigatie en deze uitbreiden met DAB+ , iemand ervaring hiermee.
Als er een adapter bestaat, moet dan de radio gecodeerd worden met vcds. Ik heb vcds maar heb dan wel wat aanwijzingen nodig.

Groeten,
Peter
 

Herre

Senior Member
Maar er is (in NL in elk geval) toch nog helemaal geen sprake van verdwijnen van FM. Niet dl te lang geleden juist verlengd als ik het goed heb
 

JeSko

Forumguru
FM verdwijnen? Heb ik wat gemist? Los daarvan is DAB wel een goede upgrade, mijn S2 heeft het niet, mijn vrouw haar C4 Cactus wel, de stereo in mijn Sup is beduidend beter dan de stereo in de C4, maar toch klinkt gewone radio veel beter en luider in de C4, puur door de DAB.
 
Bovenaan Onderaan