D-Day 5 januari?

Hij is besteld! Mijn 2e O2. Na bijna 5 jaar trouwe dienst is er een nieuwe besteld, en wel met de volgende specificaties:

Octavia Combi Greenline Businessline 1.6 TDI
Kleur : Brilliant Silver Metallic
Interieur: Onyx

Extra aangekleed met: MDI, BT-carkit, elektrische ramen achter, ESP, Sunset, chromen uitlaatsierstuk en als klap op de vuurpijl 18" RS6 velgen.

Vandaag besteld, levering zal, uiteraard onder voorbehoud, op 5 januari plaatsvinden. Ik denk er nog maar even niet aan hoe lang dat nog duurt. Het is trouwens geen straf om nog een paar manden in mijn huidige O2 door te rijden. Het is 2011 voor je het weet........:koffie:
 

corsaar

Senior Member
Nee het zal geen straf zijn maar je kijkt wel naar de nieuwe O2 uit !
Technisch natuurlijk weer veel beter na 5 jaar.
 

Constant

Erelid
Gefeliciteerd met je aankoop!

P.S. Als ik Repomannen op tv zie, dan rijden ze nooit in hun eigen auto's maar nemen ze andermans auto (of eigenlijk de auto van de bank) mee :grin:
 
@Corsaar: Ik verheug mij inderdaad op de nieuwe, stillere, diesel, de witte dashboard verlichting, de nieuwe neus en bumpers, de andere kleur en velgen, de geïntegreerde navi etc.etc.

@Constant: De film was aanleiding voor de naam. Bovendien is het een samenstelling van een deel van mijn voor- en achternaam. Ik heb niet datzelfde beroep trouwens.
 
Bovenaan Onderaan