Cruisecontrol in laten bouwen bij VAG Techniek

Cordoba

Forumguru
Ik denk dat je bij het verhaal van Martin Schilder over de garantie vraagtekens mag zetten. Ik weet dat de mensen van Vagtechniek er juist op hameren, dat zij werken volgens de richtlijnen van Skoda/Seat/VW/Audi, zodat de garantie behouden blijft. Voor de mensen die een CC bij Vagtechniek hebben laten monteren, of het overwegen, misschien verstandig om dit verhaal over de garantie nog even te checken (bij Vagtechniek, of bij een andere dealer)

Overigens wel apart zinnetje Rikus:
de fabrieksgarantie vervalt, omdat Pon het nog niet heeft vrijgegeven
..en ik maar denken dat Pon alleen de importeur is. Ik heb trouwens het idee, dat dergelijke zinnetjes vaak door dealerpersoneel worden gebruikt, maar of dat terecht is?
 

Inge

Lid
Sluit me me hier bij Cordoba aan. Vagtechniek geeft aan dat de garantie niet in gevaar komt omdat ze met originele onderdelen werken en het dus gewoon als af fabriek is.

Toen ik mijn dealer erna vroeg gaven zij aan dat het nog niet kon dus kortom de dealer weet vaak niet wat wel/ niet kan en mijn lijkt dit er zo een gevalletje van.
 

rikusples

Senior Member
Hartelijk dank voor jullie reactie's, de reactie van de dealer daar heb ik soms ook wel mijn bedenkingen bij.
Misschien mensen bang maken.
Ik heb net de offerte binnen van 325 euro ombouw CC, daarbij de ombouw van de rechterstoel van 700-800 euro.
Waarschijnlijk koop ik een andere Citigo met wat ik wil, en ruil de rode om voor een andere rode.
Heb al 2 offerte's binnen voor een Ambition met travelpakket, of de Arctic-Air.
 

Inge

Lid
Wat moet je er dan nog bij leggen maw wat krijg je voor je auto nu terug. Gewoon even uit neiuwsgierigheid om te weten wat onze auto's aan inruil doen.
 

rikusples

Senior Member
Als ik de Ambition neem met res wiel en travelpaket moet er 2200 bij als ik daar de kosten van een CC en stoel ombouw (1200) afhaal dan heb ik met 1000 euro erbij een nieuwe waar ook geen schade aan is zoals ik nu wel had het blijft toch een beetje een naar gevoel dat er schade geweest is.
Als ik de Arctic-Air neem is natuurlijk een hele rijk uitgeruste auto dan moet er 3500.
Ook een normaal dashbord kastje. Ook de 5 drs.
 

Inge

Lid
Rikusples - houd je er wel rekening mee dat de artic uitvoering geen dashboard kastje heeft en deze er ook niet in kan tenzij je een volledig ander dashboard erin laat zetten. Ik ga er hier vanuit dat de Artic en air variant het zelfde dashboard hebben.

Klinkt wel als een goede prijs die je voor de auto krijgt als er zo relatief "weinig" bij moet.
 

rikusples

Senior Member
ingebakermans; je zou wel eens gelijk kunnen hebben dat de Arctic-Air ook geen afsluitbaar dashbord kasje heeft, maar wel de Ambition.
De Rode citigo is van 14-12-2013 en heeft 3800 km gereden.
 
Bovenaan Onderaan