Cruisecontrol en 3 Spaaks

notjes

Actief lid
Beste,

Kun je uw cruisecontrol via uw bediening op stuur regelen of enkel via de hendel?

Kun je een 3 Spaaks stuurwiel installeren met telefoonbediening in aftermarkt

Thx. Vol ongeduld aan het wachten op o3
 

Cordoba

Forumguru
Wat is je vraag precies en aan wie? Gaat het om de CC van een nieuwe O3, of een ander model?
 

SkodaManiak

Actief lid
Cruisecontrol alleen via stengel voor richtingaanwijzer of via aparte stengel als je de optie adaptive cruisecontrol hebt aangevinkt. En volgens mij kun je een multifunctioneel driespaaks sportstuur los bestellen.
 

wwter

Lid
het 3 spaaks stuurwiel (met en zonder bediening) staat zelfs met plaatje en bestelnummer in de accesoirefolder die ik heb. Verder heb ik een greenline met achteraf gemonteerd 3 spaaks stuurwiel, dus het kan ook echt.

Voor de technisch bekwamen: het staat iets scheef, is het veel werk om het een paar milimeter te draaien ? (zonder dat de wielen meedraaien :D) en kan ik dat zelf?
 

Gieliovd

Forumguru
Als je stuur scheef staat, dan moet er bij je wielen wat aangepast worden. Daar zitten verstelbare onderdelen.
 

Archie

Senior Member
het 3 spaaks stuurwiel (met en zonder bediening) staat zelfs met plaatje en bestelnummer in de accesoirefolder die ik heb. Verder heb ik een greenline met achteraf gemonteerd 3 spaaks stuurwiel, dus het kan ook echt.
Wat bedoel je hiermee? dat stuk met en zonder bediening bedoel ik?

Heeft er trouwens iemand een foto van die aparte hendel als je Adaptive CC hebt? Die heb ik namelijk aangevinkt maar ik zit niet te wachten op een extra hendel eigenlijk, dat vond ik echt irritant in mijn audi A3 namelijk.
 

TL@

Forumguru
Adaptive-cruise-assistant-of-the-2013-Skoda-Octavia.jpg


Ik heb de adaptive cruise genomen om zo'n extra hendel te hebben, vond ik in de Passat zo handig dat ik hem enorm heb gemist in mijn drie O2's. Nu op de komende O3 dus wel :yeah:
 

Archie

Senior Member
@Archie er is ook een 3 spaaks stuurwiel zonder knoppen (zie accesoirefolder)
Ik wil wel knoppen :D Maar eigen geen twee hendels, maar met de Adaptive CC is dat blijkbaar niet anders mogelijk. Daarbij wil ik ook graag afgevlakt maar dat (zie ook andere topic) blijft ook nog te bezien; ik heb het 3-spaaks als optie genomen (geen dynamic pakket) dus ik hoop op afgevlakt :D
 

Darkside

Forumguru
Ik wil wel knoppen :D Maar eigen geen twee hendels, maar met de Adaptive CC is dat blijkbaar niet anders mogelijk. Daarbij wil ik ook graag afgevlakt maar dat (zie ook andere topic) blijft ook nog te bezien; ik heb het 3-spaaks als optie genomen (geen dynamic pakket) dus ik hoop op afgevlakt :D
Had je golf moeten nemen.
Krijg acc met knoppen op stuur. Geen hendel. En afgevlakt stuur.
 

auriga

Forumguru
Voor de technisch bekwamen: het staat iets scheef, is het veel werk om het een paar milimeter te draaien ? (zonder dat de wielen meedraaien :D) en kan ik dat zelf?

De voorwielen opnieuw laten uitlijnen; stuur wordt dan precies recht gezet en de wielen daar op aangepast.
 
Bovenaan Onderaan