Cruise control defect?

flatron

Actief lid
De cruise controle indicator geeft een uitroepteken en licht oranje op. In de handleiding staat dat ik naar de dealer moet. Het probleem is er niet altijd. Ik heb wel mijn Zwitserse tol vignet geplakt maar dat zal er wel niets met maken hebben zeker? Adaptive cruise control heb ik niet.
 

Antera

Donateur
Is inderdaad een O3 kwaaltje betreft een slechte / kapotte hendel. Terug naar de dealer en onder garantie een nieuwe laten plaatsen. er is een slechte levering geweest met deze klachten
 

flatron

Actief lid
Hij is ondertussen binnen geweest. Dat een hendel kapot zou zijn daar werd eerst lacherig om gedaan (door de persoon van de receptie).

De auto is nu terug:
  • Hendel is stuk.
  • En het ABS blok ook.
Ze hadden de stukken niet binnen. Dus ze gaan ze bestellen en dan moet hij twee dagen binnen.

Dus jullie zaten er pal op!
 

ertromp

Forumguru
Maar het ABS blok dus ook al stuk. Die heb ik hier nog niet eerder gehoord op het forum op de O3
 

flatron

Actief lid
Ja ik weet het ook niet. Ik ken er dus niets van. Ik heb nooit een melding gezien in verband met de ABS. Het enige wat ik wel gemerkt heb. Ik heb is wat harder opgetrokken en de wielen slipten een beetje door en er gebeurde niets. Geen lichtje van de traction control ofzo. Ok ABS is geen traction control. Ik weet ook niet of die module iets te zien heeft met traction controle.
 

Cordoba

Forumguru
ABS en TC (traction control) gebruiken beiden de ABS-sensoren, alleen hebben ze andere 'regelsystemen'.

Edit: ik krijg nu pas de post van ertromp te zien, die zonder uitleg ook al meldde dat het met elkaar te maken heeft.
 
Bovenaan Onderaan