Coyote verklikker plaatsen

Beste rijders,
Ik ben ik blije verwachting en mag m'n S3 Combi eerstdaags gaan ophalen. Hebben jullie ervaring waar ik best mijn coyote radarverklikker kan plaatsen? Rekening houdend dat er altijd een voedingskabel aanwezig is naar de 12v stekker (of tegenwoordig ook rechtstreeks usb). Het zou mooi zijn om deze kabel ergens te kunnen wegwerken. Enige suggesties? Bij mijn huidige wagen was er genoeg plaats om deze naast de sigarettenaansteker te zetten, precies of het er zo voor gemaakt was.

Alvast bedankt voor jullie feedback.
 

Gege

Lid
En ? Ondertussen wagen geleverd en Coyote geplaatst ?
Ik heb ook net een SIII en zoek ook een plaatsje voor het plaatsen van de Coyote, zonder dat de voedingskabel telkens voor het scherm van de Columbus hangt ....

G.
 

Gege

Lid
Heb net een houdertje besteld van Coyote voor montage op het ventilatierooster.
Ben eens benieuwd ...

G.
 

Gege

Lid
Houder Coyote voor in ventilatierooster is aangekomen en heb hem meteen geïnstalleerd.
Het toestelletje past er perfect in, maar het is toch niet zo super stabiel, tijdens het rijden trilt en beweegt de houder met het toestel erin....
Toch maar magneet op dashbord kleven om Coyote 'stevig' te plaatsen ?
Weet niet.... nog een nachtje over slapen....$

G.
 
Volgens de site van Coyote is de app via mirrorlink gewoon op je scherm te gebruiken. https://www.coyotesystems.nl/nl/boutique-en-ligne/coyote-series-nl.html

Vind het overigens best een duur abonnement (ook als je zelf een los kastje koopt). Tonen via Mirrorlink is wel een meerwaarde. Maar ben verder eigenlijk best tevreden over Flitsmeister en dat kost niets (nou vooruit, je betaalt met je ziel, maar die was toch al geannexeerd door Google :deuk:). Wat beweegt jullie om toch voor deze betaalde dienst te gaan?
 

philippe bakker

Forumguru
Volgens de site van Coyote is de app via mirrorlink gewoon op je scherm te gebruiken. https://www.coyotesystems.nl/nl/boutique-en-ligne/coyote-series-nl.html

Vind het overigens best een duur abonnement (ook als je zelf een los kastje koopt). Tonen via Mirrorlink is wel een meerwaarde. Maar ben verder eigenlijk best tevreden over Flitsmeister en dat kost niets (nou vooruit, je betaalt met je ziel, maar die was toch al geannexeerd door Google :deuk:). Wat beweegt jullie om toch voor deze betaalde dienst te gaan?
ik kan geen vd 2 verkrijgen wegens te oud model. :(
 
Bovenaan Onderaan