Coyote plaatsen

Gege

Lid
Hallo,

Ik heb sinds de overschakeling van mijn SII naar SIII mijn Coyote-Mini bevestigd met zo'n houdertje (origineel van Coyote) dat klemt in het verluchtingsrooster.
Wat mij mateloos ergert is het feit dat het toestel tijdens het rijden steeds trilt en beweegt.

Daarom wil ik jullie bij deze vragen: waar en hoe hebben jullie Coyote(Mini) bevestigd of geplaatst ?
Tips and tricks ?

Alvast bedankt !

G.
 

Canon-Eye

Forumguru
Je kunt deze magnetische houder bovenop het dashboard plakken, zodanig dat de Coyote mini dicht tegen de A-stijl (links van de klokken-"bult" staat. Dicht bij de kijklijn, zonder het zicht op een essentiële plaats te belemmeren.

Bij mij is die plek overigens gereserveerd voor mijn satnav, o.m. omdat in de meeste VAG-modellen tot dusverre de locatie van de inbouw-navigatie (op kniehoogte in de middenconsole) uiterst ongelukkig vind. Pas in de allernieuwste modellen (bv. Karoq) begint het erop te lijken: meer naar boven, tussen de luchtroosters in plaats van eronder.
 

Antera

Donateur
|Ik heb hem bij menig klant lager gevonden oa in het laadcompartiment van de mobiele telefoon.
 

Gege

Lid
Links van de klokkenpartij op het dashboard mbv de meegeleverde magneet had ik ook al aan gedacht, probleem echter is stroomvoorziening aan die zijde. Steekt bij mij constant in omdat batterij echt niet lang meegaat....

G.
 
Bovenaan Onderaan