Coyote of toch gewoon Flitsmeister Pro blijven gebruiken in België

De Stip

Forumguru
Wat adviseren (met name) onze Belgische vrienden mbt het gebruik van anti flitsers apps? In Nederland en tijdens m'n vakanties gebruik ik tot tevredenheid Flitsmeister Pro in mijn auto. Maar ik kreeg de aandacht op de Coyote app. Helaas is die niet gratis (de pro versie van FM ook niet, dat weet ik), maar wellicht adviseren jullie met goede redenen om in België toch deze app te gebruiken, misschien ook wel naast de FM pro app.

Graag jullie adviezen. En niet te hard rijden, zo flauw..... :bloos:

https://www.coyotesystems.be/nl/coyote-app-nl.html

https://www.flitsmeister.nl/pro

Laatst bewerkt:

EdK

Forumguru
Beste advies wat ik je kan geven is "rij niet te hard " heb je die apps ook niet nodig die alleen maar afleiden....:koffie::pieker:

JeSko

Forumguru
Coyote gebruikt mijn collega ook, die rijd altijd te snel en is nog niet gepakt, hij heeft weliswaar een apart bakje in zijn auto, dus niet enkel via app op de smartphone.

leon-cupra

Forumguru
Zou wel eens willen weten hoe efficiënt die bakjes nog zijn. Tegenwoordig met de camera in afvalcontainers, zeer kleine toestellen achter een vangrail , ... zie je ze toch niet meer staan en die apps werken toch op de allertheid van jouw voorganger?

Timmer

Forumguru
Coyote , ik was fan. Bakje weggewerkt naast de binnenspiegel, geschakeld op stroom na contact. €12/maand
Flitsmeister, heb ik geprobeerd (niet de PRO), en was wel ok.

Nu gebruik ik waze via carplay, of ik rijd op cruisecontrol.

Betalen doe ik in ieder geval niet meer voor een dergelijk programma, al vaak gehad dat coyote geen melding geeft terwijl waze ze wel geeft.

TL@

Forumguru
Ik gebruikte altijd Coyote (het bakje, maar de app werkt hetzelfde)
Nu gebruik ik enkel nog FM.

Ze melden ongeveer dezelfde mobiele flitsers (flitspalen doen ze beiden min of meer goed, soms melden ze beiden nog palen die er al een tijdje niet meer staan)

Vooral in trajectcontroles zijn FM en Coyote handig, als je opgehouden wordt, weet je hoelang je nog wat harder kan en toch onder de grens van het traject blijft.

Ik had voordien met de Coyote ongeveer 2 boetes per jaar en met FM is dat gelijk gebleven (met 50.000km per jaar loop je natuurlijk veel meer risico)

In Wallonië werken beiden niet echt lekker. 1 van de 2 boetes is elk jaar opnieuw op de E411. Het is daar zo rustig en 120km/u is zo belachelijk traag (zelfs 160 is nog traag)

Bovenaan Onderaan