Concept-S Octavia 1.6TDi/105pk

Concept-S

Nieuw lid
Zal mij eerst maar even voorstellen voordat ik los ga op dit forum. Is wel zo netjes.
Ik ben Johan en sinds 2 week de bezitter van een gitzwarte Octavia 1.6TDI met ik mag wel zeggen alles er op en er aan.
Is wel even een overstap voor mij want reed hiervoor in een spierwitte Honda Accord Tourer 2.0/159pk + SprintBooster.
Maar door verandering van job heb ik de Accord ingeruild voor een ander speelgoedje (Suzuki Swift Sport) en heb van mijn nieuwe werkgever de beschikking gekregen over deze Octavia. 't Is echt voor mij allemaal even wennen maar de overige familie leden zijn er blij mee, vooral mijn kids die hun lange benen van mij ge-erft hebben en gelukkig zijn met de ruimte op de achterbank. Tevens is mijn echtgenote happy met de kofferbak waar weer veel in kan op vakantie.

Omdat ik al meer dan de helft van mij leven in de auto accessoires zit kan ik het weer niet laten om ook deze auto eens onder handen te nemen.
In de afgelopen dagen is ie maar liefst 45mm gezakt en hebben de 17" Skoda wielen plaats gemaakt voor 19" Tenzo's.
Verder de achterste zijruiten en achterruit voorzien van zwarte Sonniboys, op de voor en achter portieren zwarte ClimAir Sport zijwindschermen, deel uit de bumper gehaald en daar een grote ovale uitlaatpijp aan gelast (heb nog geen geschikte uitlaat kunnen vinden).
Helaas heeft het weer het nog niet toegelaten om foto's te maken en moeten jullie het even doen met de handelaars foto's.
Na de vakantie zullen we es op zoek gaan naar andere hebbedingetjes om de Octavia toch een beetje verder te personaliseren.
En denk er nog aan om m de komende dagen te laten tunen via OBD.

skoda-octavia-stationwagen-diesel-zwart-001--33326946-Medium.jpg


skoda-octavia-stationwagen-diesel-zwart-003--33327004-Medium.jpg


skoda-octavia-stationwagen-diesel-zwart-004--33327032-Medium.jpg
 

mr.j

Nieuw lid
je jaaa hoor daar is ie dan haha
hallo johan:bye:

na waar zijn nu die foto's van die skoda plat op zijn buik
 
Bovenaan Onderaan