Computer aanpassingen

Chrissel

Senior Member
Wie o wie kan mij vertellen of ik de volgende opties aan kan zetten in mijn fabia van 2012:

Cornerlights
Needel sweep


Zo ja is er iemand in de buurt van Doetinchem die dat kan ?

Groeten

Chris



Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 

alexis

Lid
Needle sweep kan (heb ik ook gedaan), cornering lights werkt alleen samen met comfort module (en die zit niet standaard in een 1.2 Greenline (TDI). Als je wel een comfort module hebt, staat Cornering lights al aan .....
 

Chrissel

Senior Member
Okay dank. Kan coming home en leaving home wel altijd aan ?


Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
 

EdK

Forumguru
Wel ch en lh werkt alleen als het donker is ( althans bij mijn Yeti )
Maar heb dan wel de lichtschakelaar vastgelast op stand Auto , en weet niet of dat ook nog bepalend is.

Maar volgens mij heb je dus wel de lichtsensor ook nodig
 

Cordoba

Forumguru
Needle sweep kan (heb ik ook gedaan), cornering lights werkt alleen samen met comfort module (en die zit niet standaard in een 1.2 Greenline (TDI). Als je wel een comfort module hebt, staat Cornering lights al aan .....

Er is geen Fabia gemaakt zonder comfort module, alleen zitten er in verschillende bouwjaren/motoriseringen/uitvoeringen nog wel eens verschillende comfortmodules met verschillende mogelijkheden. De comfortmodule zit er beslist in, de vraag is alleen of ie geschikt is voor bochtverlichting en voor CH/LH.

Edit: ik zie dat tijdens het typen ertromp al uitsluitsel heeft gegeven.
 

Niels83

Forumguru
Vind corner verlicht op mijn 1.9tdi sport echt wel handig. Jammer dat het niet op de 1.4 greenline zit.
 
Bovenaan Onderaan