Comfort optie ramen openen met ab

dendek

Lid
Heeft elke versie van de fabia de optie om met de afstands bediening de ramen te openen en te sluiten ? Die van mij is uit 2009 een ambiant met elektrische ramen voor die van mij doet het niet wat ik ook probeer moet ik dit misschien aan zetten met de vag module ? Of kan ik drukken wat ik wil het zal niet werken :smiley29:
 

Antera

Donateur
is idd een vagcom instelling maar vreemd genoeg staat dit normaal gezien standaard gewoon aan
 

Wilko

Senior Member
@Sparkie: Mijn O2 van 2006 heeft dit op afstand bediend ramen openen en sluiten ook. Enige nadeel: als je in je broekzak iets hebt waarmee je een tijdje op zo'n knop drukt, dan kun je buiten komen en een auto zien staan waarvan alle ramen open staan... :-)
 

MacManiac78

Forumguru
AB in een zakje van de dealer (gratis) en dat probleem komt niet meer voor.
Doorgaans kan het op de recentere en luxere modellen.
 

Tonno

Actief lid
Op mijn Suberb 1 van 2002 moet dit toch ook kunnen ? Het is een Elegance uitvoering.
Op de Audi zat het wel, was erg handig in elk geval
 

Hetzer

Forumguru
@Dendek, vergeet het maar er zit geen module in om dit de activeren, kan niet op een Fabia-1 , niet op een Fabia-2 pre facelift.
Heb dat met mijn vorige auto's al zo vaak geprobeerd ;)
 

Antera

Donateur
bij audi zit het al jaren standaard was de LUXE.

Daarnaast is het op de nieuwere auto's die voorzien zijn van Canbus en niet de oude KWP2000 ook standaard mits iemand het uit heeft gezet. Je knop vast houden en je weet of het werk,
 
Bovenaan Onderaan