... En een stuk makkelijk met het detailen van de auto. Er zit dan niks in de weg.
Eens, bij sommige kan het wel, anderen niet. Vind het zelf bij de O3 wel beter staan. De huidige Focus wagon vind ik bijvoorbeeld wel weer mooier zonder.Vind een combi zonder dakrails zo kaal. Ook toen ik ze niet gebruikte was ik blij dat ze er op zaten.
Vind het gewoon mooier. Een combi hoort op de een of andere manier gewoon dakrails te hebben.
nochtans zie ik op de configurator skoda.de dat de combi zonder dakrails wordt afgebeeld.Wou dat dat hier in Dld had gekund. In oostenrijk kan het wel, hier niet. Vindt het persoonlijk niet storend op de normale combi maar op een RS hoef ik dus echt niet zo'n dakrail, tenzij ze dezelfde plaatsen die Audi's en Seat's hebben. Die zien er vind ik een heel stuk fraaier uit zien.
feit!
zelfde met die type-aanduiding.. argh, vanaf het wat mooier weer wordt gaat die er af hoor![]()
Zo wordt de combi wellicht afgebeeld, maar zo kon ik em niet bestellen. Heb hier nog speciaal naar gevraagd omdat dit in Oostenrijk wel een optie is. Wellicht is er inmiddels iets gewijzigd dat zou kunnen, want ik heb wel gezien dat het traveller pakket iets is uitgebreid tegenover het traveller pakket dat wij erbij hebben genomen.nochtans zie ik op de configurator skoda.de dat de combi zonder dakrails wordt afgebeeld.