Combi zonder dakrail?

030

Forumguru
Is het mogelijk om een Combi zonder dakrail te bestellen? Ik lees verschillende verhalen varierend van alleen op de RS tot alleen in bepaalde landen.

index.php

BSdV

Actief lid
Wou dat dat hier in Dld had gekund. In oostenrijk kan het wel, hier niet. Vindt het persoonlijk niet storend op de normale combi maar op een RS hoef ik dus echt niet zo'n dakrail, tenzij ze dezelfde plaatsen die Audi's en Seat's hebben. Die zien er vind ik een heel stuk fraaier uit zien.

030

Forumguru
Ik ben er nooit een fan van geweest en gebruik ze ook nooit. Voor mijn A4 B6 zij er OEM kitjes beschikbaar die de gaten opvullen, maar dat is ook niet ideaal.

Darkside

Forumguru
Vind een combi zonder dakrails zo kaal. Ook toen ik ze niet gebruikte was ik blij dat ze er op zaten.
Vind het gewoon mooier. Een combi hoort op de een of andere manier gewoon dakrails te hebben.

Zirx

Lid
Op onze A4 B7 zaten ze ook niet, dat was toentertijd blijkbaar ook een optie.
De stip tussen het dak en de raamstijl was ook geheel uit 1 stuk, dus geen opgevulde gaatjes ofzo.

Ik vond het wel wat hebben, terwijl sommigen het helemaal niks vonden. En een stuk makkelijk met het detailen van de auto. Er zit dan niks in de weg.

D_R1978

Senior Member
Vind een combi zonder dakrails zo kaal. Ook toen ik ze niet gebruikte was ik blij dat ze er op zaten.
Vind het gewoon mooier. Een combi hoort op de een of andere manier gewoon dakrails te hebben.
Eens, bij sommige kan het wel, anderen niet. Vind het zelf bij de O3 wel beter staan. De huidige Focus wagon vind ik bijvoorbeeld wel weer mooier zonder.

BSdV

Actief lid
Ehhmmm, nee geen idee eigenlijk...dus je bent tot dusver weinig opgeschoten vrees ik....:)

Joske

Forumguru
Wou dat dat hier in Dld had gekund. In oostenrijk kan het wel, hier niet. Vindt het persoonlijk niet storend op de normale combi maar op een RS hoef ik dus echt niet zo'n dakrail, tenzij ze dezelfde plaatsen die Audi's en Seat's hebben. Die zien er vind ik een heel stuk fraaier uit zien.
nochtans zie ik op de configurator skoda.de dat de combi zonder dakrails wordt afgebeeld.

BSdV

Actief lid
nochtans zie ik op de configurator skoda.de dat de combi zonder dakrails wordt afgebeeld.
Zo wordt de combi wellicht afgebeeld, maar zo kon ik em niet bestellen. Heb hier nog speciaal naar gevraagd omdat dit in Oostenrijk wel een optie is. Wellicht is er inmiddels iets gewijzigd dat zou kunnen, want ik heb wel gezien dat het traveller pakket iets is uitgebreid tegenover het traveller pakket dat wij erbij hebben genomen.

Pollewop

Forumguru
image.jpg

Ik vind dat de combi er zonder dakrails zeker niet slecht uitziet. Het is even wennen, maar ziet er wel "strak" uit...:)

Laatst bewerkt:

skodaboy

Forumguru
het is idd ff wennen,een combi zonder dakrails.
echter zou ik persoonlijk dit niet doen omdat ik het zo 'kaal' overkomt..maar smaken verschillen.

ik ben alle sinds blij dat de 02 dakrails heeft,zo kan ik af en toe m'n dakdragers gemakkelijk monteren als ik bv een (trap)ladder of zo moet mee nemen,en géén zin heb om met een aanhangwagen mee te sleuren...

Desperado

Forumguru
Ik vind het er helemaal niet gek uitzien. Dakdragers gebruik ik niet, dus voor het praktische hoef ik ze ook niet.

Bovenaan Onderaan