Columbus Columbus versie

Qali77

Lid
Ik zou het updaten van firmware op deze versie afraden. Dit is 1 van de eerste versies. Je kunt het mede ook zien aan de knop Traffic op je Columbus. Nieuwere versies hebben daar TMC staan.

Is dit steeds zo? Ik heb de nieuwe Octavia model 2015 maar met de vermelding Traffic ipv TMC?
 

Zephir

Lid
Hmm, mijn kaarten sturen me ook vaak de verkeerde kant op tegenwoordig... Er zijn veel ronde punten bijgekomen in België denk ik. Ik heb een MY2013 Octavia die in juni 2012 geleverd is met de columbus. Ik kan die V12 kaarten zo dadelijk niet vinden. Kan iemand me op weg zetten?

Kan ik op de mijne ook flitspalen zetten of moet ik daarvoor de firmware updaten?
 
Hoi,

Versie 12 is ook al weer een tijdje uit. Hebben jullie enig idee of er snel een nieuwe versie aankomt? Ik heb al een echt oude versie in mijn onlangs aangeschafte auto is me opgevallen maar het kaartmateriaal van v12 stamt ook alweer uit Q1 2014.
 

Octavia32

Forumguru
Is altijd zo dat dit achterloopt namelijk. Maar afgelopen november is versie 12 uitgekomen dus het zal wel even duren voor een versie 13
 
Bovenaan Onderaan