Columbus uitbouwen uit S2

candywhite

Nieuw lid
Hallo iedereen,


Iemand een idee hoe je de columbus uit een S2 kan uitbouwen ? Dit met het doel de vrijschakeling ertussen te steken.
Indien er iemand de uitleg of een paar fototjes heeft, hoor ik het graag.
Alvast bedankt voor de hulp.

Jan
 

nomad

Senior Member
Ik denk dat als iemand het antwoord heeft dat ie dat beter even per PM aan de Topicstarter doorgeeft. Dit ivm met de vele diefstallen. Je moet tenslotte sommige mensen niet wijzer maken dan ze al zijn.
 

candywhite

Nieuw lid
oeps ... juist, dat klopt. In ieder geval graag per PB een bericht... en ... ik heb al een Columbus, dus het is voor een goed doel :-)
 

Ferryk

Nieuw lid
Zou iemand mij ook die handleiding kunnen sturen. Mijn gps werkt soms niet,heb een gps muis gekocht om het probleem te verhelpen.
Alvast bedankt!
 

Oknot

Forumguru
Youtube is je vriend.

Helemaal in het begin zie je dat de omlijsting vd airco wordt losgetrokken. Dit is niet nodig. Enkel de omlijsting van de radio loshalen is voldoende. Denk eraan dat je de auto niet op contact staat als je de airbagstekker loshaalt, anders krijg je een foutmelding.

@nomad, neem maar van mij aan dat het dievengilde prima weet hoe ze een columbus moeten verwijderen hoor. Die leren hier niks bij.
 

Baphi

Forumguru
Voor vrijschakeling (VIM: video in motion) hoef je geen (duur) apparaat tussen columbus en kabelboom te plaatsen...
Kan namelijk gratis (slechts een cdtje branden) via deze manier! Hoef je je Columbus ook niet uit te bouwen...
 

andrehj

Forumguru
Omdat het draadje naar het airbaglampje irritant kort is: bij mij was het eenvoudiger om het hele lampje uit de omlijsting te verwijderen. Dit gaat net zo makkelijk als het loshalen van de connector, en je hebt geen problemen met errors.
 

fiestaman

Forumguru
Voorkant van radio frame eraf trekken, en nadien 4 vijzen losdraaien en hop, daar komt je Columbus.

De dieven bende heeft het bij mijn wagen toch zo gedaan.
 
Bovenaan Onderaan