Columbus touch screen niet te bedienen in de ochtend

Fiek

Lid
Hallo allemaal,

Ik heb met het koude weer de laatste paar weken het probleem dat mijn touchscreen niet regaeert. Ik kan dan mijn navigatie niet meer bedienen. dit is alleen op te lossen om na een kwartier het contact uit te zetten voor een paar minuten. Heeft iemand ook deze klachten toevallig?
 

Cordoba

Forumguru
Toevallig vanavond op een ander forum ook gelezen dat iemand problemen had met het touchscreen van zijn O3, al waren zijn problemen anders: andere radiozender selecteren dan aangegeven, of eerst niet reageren en dan na geruime tijd alsnog reageren van touchscreen. Ik krijg het idee dat er bij de O3 een serie is met slechte touchscreens.
 

Fiek

Lid
Bedankt voor je reactie. In december staat er een onderhoud gepland. Dan laat ik de dealer er naar kijken
 
Laatst bewerkt:

Fiek

Lid
Ik heb toch de dealer gebeld, omdat het vanochtend weer raak was en navigeren niet mogelijk was. Dealer gaat a.s maandag eerst een firmware update doen van de columbus om te kijken of dit het probleem verhelpt.
 
Ik ken precies dit probleem van 't maps & more navigatiesysteem van de vw up! van m'n vriendin. Buiten garantie periode helaas en daarom niet de moeite genomen om 't probleem te (laten) verhelpen.
 
Bovenaan Onderaan