columbus phone

Frans Börger

Nieuw lid
sinds gisteren ben ik de eigenaar van een SuperB 2011 met een Columbus navigatie -radio - phone
wanneer ik de phone knop indruk heeft dit alleen een mute functie maar geen telefoon functie
is er wel een phone functie aanwezig en hoe kan ik dan dez activeren??
Frans
 

MarcoO2

Forumguru
Als ik mij goed herinner, moest je in die tijd naast de Columbus ook nog een Phone Box (o.i.d.) aanschaffen. Als die niet in de auto zat, kon je de carkit-functie van de Columbus niet gebruiken. Volgens mij zat die module toendertijd (bij de Octavia) onder de bijrijdersstoel.

Het wordt altijd zeer gewaardeerd als je je als nieuw lid even voorstelt in deze sectie van het forum ;)
 

Tees

Donateur
Klopt wat @MarcoO2 zegt (iig voor de Amundsen+, maar volgens mij geldt dat ook voor de Columbus). Áls er een bluetooth module aanwezig is, dan moet je de telefoon koppelen via de Maxidot als ik me goed herinner. Waarom dat niet via de MMI zelf kan snap ik eerlijk gezegd nog steeds niet.
 

hemi24

Forumguru
Als je Columbus het geluid mute bij het indrukken van de phone-knop, heeft de oorspronkelijke besteller waarschijnlijk vergeten een carkit aan te vinken bij het bestellen…
 
  • Leuk
Waarderingen: Tees
Bovenaan Onderaan