Columbus Navigatie V2 updaten naar V8

Hoi,

Wij hebben sinds een kleine week een skoda octavia bj 2008 met navigatie.
Nu hebben wij versie 2 op DVD staan en die is geinstalleerd op de harde schijf van de navigatie.
Aangezien deze al een paar jaar oud is wouden wij een nieuwe versie erop zetten.


  • kan ik in 1 keer van versie 2 naar versie 8?
  • van welk jaar is versie 8 precies?
  • wat is ongeveer de prijs van deze versie?
  • zie ze ook op internet staan, heeft iemand dit al geinstalleerd en hier al problemen mee gehad?
  • indien de versie niet werkt kan ik dan versie 2 weer erop zetten zonder problemen?

Alvast bedankt namens een nieuwe skoda rijder:bye:
 

Antera

Donateur
mensen mensen toch stel je eens voor voordat je van alles wilt weten wel zo netjes :xyxthumbs:
 

Canon-Eye

Forumguru
mensen mensen toch stel je eens voor voordat je van alles wilt weten wel zo netjes
Ho even, vrienden... mij valt op dat dit type verwijzingen aan nieuwkomers (die misschien niet eerst het hele forum hebben doorgespit om achter alle lokale mores te komen) meestal wat milder van toon is, en ook vaak vergezeld gaat van een woord van welkom. Zouden we dat er in kunnen houden?

Welkom dus, Kawasakiman. Je vragen kan ik niet beantwoorden bij (bewust gekozen) afwezigheid van ingebouwde satnav - maar er zijn hele roedels mensen die hier wel verstand van hebben dus dat komt vast wel goed.
 
Bovenaan Onderaan