Columbus: hoe maps updaten?

R058

Actief lid
Ook voor jouw geld hetzelfde zoals al meer op het forum geschreven door mij ;)

Update op USB stick zetten in de USB poort steken en een week laten zitten. Hij zal tussendoor vanzelf op de achtergrond je navi updaten. Let wel dat je software versie van het systeem resent moet zijn. Liefst 332

En Niet doen op een Macbook maar altijd op een windows PC. MAC doet vaak rare dingen ermee

Jij schrijft softwareversie 332?
Ik heb 0330, dit wordt normaal gesproken toch automatisch bijgewerkt?

Antera

Donateur
Nope lang niet allemaal en als het gebeurd moet je wel je abbonement hebben betaald voor de verbinding.

Je moet het ook uitpakken op een windows PC en dan kopieren naar een USB-C stick niet naar een normale USB met verloop

R058

Actief lid
Nope lang niet allemaal en als het gebeurd moet je wel je abbonement hebben betaald voor de verbinding.

Je moet het ook uitpakken op een windows PC en dan kopieren naar een USB-C stick niet naar een normale USB met verloop
Helder zal mij er eens in gaan verdiepen. Heb wel een betaalde versie van Skoda connect.

Het is gelukt met de navi update. 26.2 staat erop.
Dank voor de snelle reacties!

Ik heb er speciaal een USB-C stick voor gekocht.
Maar hij heeft er weet ik het hoe lang in gezeten, maar láng, en dr gebeurde echt geen moer.

Stick geformatteerd in (ik dacht) exFAT, alle mappen rechtstreeks naar de root vanuit de zip uit laten pakken en erin gedaan.
ik rijd dus de octavia mk4.

heb ik iets anders gedaan of over het hoofd gezien?
maakt wellicht de gebruikte poort nog uit?

Bovenaan Onderaan