Columbus Columbus harddisk van 64 GB?

Bij het Columbus navigatiesysteem zou een harde schijf van 64GB geïnstalleerd zijn.
Echter zie ik bij Media, Setup en dan Jukebox beheren ongeveer 12GB vrij. Zie foto.
Ik heb nog niets geïmporteerd. Waar is de overige 52GB gebleven?
 

Bijlagen

  • foto.JPG
    foto.JPG
    533,7 KB · Weergaven: 45

Darkside

Forumguru
Dat word gebruikt voor kaart materiaal en POI's.
En eventueel toekomstige uitbreidingen.
de 12 GB is wat er vrij is voor persoonlijk gebruik.
 

Barrokok

Actief lid
Ha Ha, tja een klein beetje een wassen neus die 64 gig.

Gelukkig heb je wel twee SD kaartjes, als je daar allebei 32 GIG in stopt heb je ook 64 gig. Bovendien kun je op de SD kaartjes een normale mapstructuur hanteren en op de HD gooit ie alles bij elkaar.
 

Darkside

Forumguru
Ja maar de HDD kan volgen s mij een database aanmaken van de id3 tags. Waardoor je kunt zoeken naar bv artiest. Dat kan met externe media weer niet :(
 
Dat word gebruikt voor kaart materiaal en POI's.
En eventueel toekomstige uitbreidingen.
de 12 GB is wat er vrij is voor persoonlijk gebruik.

Volgens mij zijn de kaarten iets van 18GB. Dan is er nog 34GB over voor?

Ander vraagje: weet iemand hoe je de POI tekens op het display uit kan schakelen? Wordt soms een beetje gek van al die tekens vooral in de grote steden.
 

bonyuri

Actief lid
Ja maar de HDD kan volgen s mij een database aanmaken van de id3 tags. Waardoor je kunt zoeken naar bv artiest. Dat kan met externe media weer niet :(
Kan bij sd kaart ook.
Ik heb 20gb aan FLAC met tags + cover art en hij sorteert perfect op artiest / album / etc :)
 

Darkside

Forumguru
Maar kan je ook zoeken. Dus bv skunk intypen en dat je dan alle albums van skunk Anansi ziet ? Dat is nl een groot gemis op de oude columbus
 
Bovenaan Onderaan