Klopt ben ik met je eens maar er zijn mensen die vinden het nooit genoeg vandaar dat ik het even aanhaal.Hallo, hoeveel mp3's kun je al niet kwijt op 20 Gb. Veeeeel hoor!
Hallo, hoeveel mp3's kun je al niet kwijt op 20 Gb. Veeeeel hoor!
Klopt ben ik met je eens maar er zijn mensen die vinden het nooit genoeg vandaar dat ik het even aanhaal.
Ik heb 8000 nummers, 50 GB... dus past nietIk heb 3572 MP3's, dat is 17,4 GB, en ruim 244 uur muziek. Het zal er, naast de navigatiefiles die ik naar de harde schijf kopieer, misschien niet eens oppassen, maar laat ik eens 200 uur muziek overhouden. Dan duurt het lang genoeg voor ik een nummer de tweede keer hoor ...:473:
En dan heb ik ook de radio nog!
Voor mij is een grotere schijf verder geen optie ivm garantie; ik wil geen risico met een leasebak.
hoeveel tijd ben je bezig om naar een specifieke map of album te gaan?
geen foto's, en snelheid hangt af van je mappenstructuur.Zijn daar al ervaringen mee, gebruikers van de Columbus? Hoe werkt dat, hoe snel gaat dat? Foto's?
Mp3 gaat heel goed met de columbus.Misschien heb ik ergens iets gemist, maar ik heb in elk geval nog niets gelezen over de ervaringen van de Columbusgebruikers met MP3's. Heeft er iemand al een paar giegs muziek opstaan, en hoe is die dan te benaderen? Gewoon directory-structuur, shuffle play op een of meer directories, hoe snel werkt het etc.? Gewoon, wat zijn de - zowel positieve als negatieve - ervaringen?
Stop er een CD/DVD of SD kaart in.
Klik vervolgens op het media wat je wilt hebben.
Klik nu op het vakje achter de map of titel die je wilt hebben.
Nu krijg je de optie om te kopieren.
Tis even zoeken maar als je het eenmaal weet is het supersimpel![]()
Je kunt ook alleem MP3 en WMA files kopieren naar HDD.Moet eerlijk zeggen dat het echt niet zo simpel is, zelfs niet met de handleiding erbij, maar ik denk dat het ook ligt aan wat er op de CD staat. Ik heb een gebrande CD gekregen van een vriend, maar krijg deze met geen mogelijkheid op de HD. Wel wordt het album en de verschillende tracks netjes weergegeven en afgespeeld (volgens mij zijn het .WAV bestanden). Volgens de handleiding dien je naar selektie te gaan en vandaaruit kopiëren naar HD.....
Er zit een standaard boardkartonnen setje in van Philips of Blaupunkt.iemand enig idee wat het vermogen van de versterker is??
Ik gok zo'n 4x20, maar weten doe ik het niet.
staat ook niet (op een logische plaats) in het boekje
Ik vind "overal" de vogende specs
![]()
Daarnaast vraag ik me gelijk af wat voor speakers af favriek in een O2 elegance AB gebouwd worden.
Bekijk het topic maar eens over de focal speakers upgrade.