Codes voor Mii (Citigo - Up)

Bakkertje

Forumguru
@dirkkroneman uiteraard is iedereen baas in zijn eigen auto, maar als de persoon in kwestie door het niet dragen van een gordel onevenredig veel letsel oploopt mag ie het wat mij betreft dan ook zelf bekostigen.

Ik leg ook niemand iets op, je moet het uiteindelijk zelf weten. Persoonlijk vind ik mijn (en die van de andere inzittenden) veiligheid belangrijk. Het is ook totaal geen enkele moeite om het ding om te doen en je hebt er ook geen last van, dus waarom niet gewoon omdoen vraag ik me dan af??

dirkkroneman

Forumguru
Ik ken ook een heel aantal voorbeelden waarin het NIET omdoen vd gordel een leven heeft gered. Zoals bijvoorbeeld te water geraken. In de vrachtwagen heb ik nog nooit een gordel om gehad.

Ridley

Forumguru
Ik ken ook een heel aantal voorbeelden waarin het NIET omdoen vd gordel een leven heeft gered. Zoals bijvoorbeeld te water geraken. In de vrachtwagen heb ik nog nooit een gordel om gehad.

Ik ken inmiddels meer voorbeelden waarbij het wel dragen vd gordel positief heeft uitgepakt gelukkig. Op het moment dat je (mocht je dat willen) ooit kinderen krijgt en ze gaat vervoeren in de auto, hoor ik je graag nog een keer terug in dit topic Dirk ;)

Het gaat in casu niet om het niet dragen van de gordel maar om de gordelpiep. Ik heb zo'n piep niet in mijn auto maar doe mijn gordel (mede-passagiers moeten ook) sinds ik mijn rijbewijs heb.

Desperado

Forumguru
Instappen is gordel om, dat gaat vanzelf. Ik snap ook niet dat er mensen zijn die al rijden en dan de gordel nog moeten zoeken en nergens aandacht bij hebben.

Bovenaan Onderaan