Coderingen Enyaq, Octavia 4 en de andere MQB-Evo

MRNX

Forumguru
Leuk, lijst wordt groter. Ik ga binnenkort toch eens overstag.... Is er eigenlijk nog geen mogelijkheid om de knipperlichten vóór te laten gaan via de ledstrip? Zoals bijvoorbeeld bij de superb en de matrix lampen?
 

Antera

Donateur
De lijsten zijn weer bijgewerkt en te vinden op mijn website, adres staat in de handtekening.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

Ron-OC

Senior Member
Ik zal eens contact opnemen, de Enyaq wil ik lane assist aangepast hebben, uit blijft uit, rechterspiegel naar beneden met inparkeren langs de stoeprand en de Seat Mii herinneren laatste stand temp/airco na contact uit.

Gr Ron
 
Misschien al eerder ergens gevraagd, maar kun je de Drive Mode Select ook standaard in een andere stand laten programmeren?

Het irriteert me mateloos dat ik voordat ik weg kan rijden eerst tig knoppen moet indrukken om de auto weer naar wens te laten rijden.

Verder best een fijn ding hoor ;)
 

RoelF

Forumguru
Niet dat je op dit forum nóg een positieve review nodig hebt... maar toch. :giggle:

Vanavond bij Mark geweest. Gezellige vent, goed geholpen!
Oef... op de snelweg terug die klassieke CC weer beschikbaar, mijn hemel dat is weer lekker rijden. ACC voor in de polder. Heerlijk die keuzevrijheid. Andere wijzigingen ook allemaal genieten. Bedankt Mark!
 

Aloen

Nieuw lid
Ik heb een enyaq sportline en heb het eea aan coding gedaan om in mijn enyaq de TA ACC te activeren.
Ik heb de functie toets op het stuur. (Vanaf fabriek)
Niet het aparte pookje onder richting aanwijzer.

Functie toets werk nu.
Voertuigen worden in het scherm achter het stuur weergegeven.

Alleen het adeptive gedeelte werkt nog niet.
De extra optie in het hoofd scherm staat er ook. Alleen als ik er op druk krijg ik de melding dat de functie niet werkt.

Ben ik iets vergeten, iemand ideeën ?

Op de snelweg in aD zonder CC gas los. Rolt die gewoon door. Komt er iemand voor me begint die te remmen. je zou zeggen dat die wel ziet dat er iets voor de auto rijd dus dat er wel hardware zit wat dat detecteert.
 

Antera

Donateur
Je zal minimaal ACC moeten hebben anders werkt het niet. Anders ben je zeker welkom hier zodat ik ernaar kan kijken.
 

xindir

Nieuw lid
@Antera
Sinds februari heb ik een basis Enyaq IV60 zonder optiespakketten.
Op mijn stuur zit geen TA knop, maar ik heb wel een ACC hendel. Als deze instel dan zegt de display ACC is niet geactiveerd.
M.a.w. dit zou wel kunnen, klopt dit?

En kan ik ook wel TA activeren zodat deze via het mediascherm aan/uit te zetten is. (kan mij herinneren dat op een UK forum/website dit wel gelukt is, maar ben de site weer vergeten en kan hem niet vinden.)
Ik heb de nieuwste software versie op de Enyaq staan. Dan moet je de motorkap open zetten om te kunnen coden geloof ik.
 

Antera

Donateur
Als je geen ACC hebt zal je die via de shop in het mediasysteem moeten aanschaffen. Daarna kan Travel assist geactiveerd worden Mits je ook de travel asssist knop hebt. Meer info contact me via onderstaand nummer op whatsapp
 

Mies75

Forumguru
Ik had bij Antera mijn 04 octavia laten coderen en was heel blij met:

Lane assist geheugenstand activeren. Laatste stand word onthouden na afzetten contact.

Alleen nu heb ik laatst bij de dealer de software laten updaten voor mijn stuur ivm de bekende bugs en nu is deze optie verdwenen?

Meer mensen die dit hebben?
 

Antera

Donateur
Dit komt vaker voor. Ze hebben namelijk wat zaken vermoedelijk in de camera gewijzigd om dit probleem op te lossen waardoor je deze nu kwijt bent.

Neem even contact met me op lossen we dit op
 
Ik had bij Antera mijn 04 octavia laten coderen en was heel blij met:

Lane assist geheugenstand activeren. Laatste stand word onthouden na afzetten contact.

Alleen nu heb ik laatst bij de dealer de software laten updaten voor mijn stuur ivm de bekende bugs en nu is deze optie verdwenen?

Meer mensen die dit hebben?
Ik heb hem ook bij Antera laten coderen op mijn 04 Octavia,

Vandaag banden wissel gedaan bij de dealer . Er was een terug roepactie op de camera.
Deze hebben ze gelijk mee gepakt.

Helaas ook functie weg.
 

xindir

Nieuw lid
Als je geen ACC hebt zal je die via de shop in het mediasysteem moeten aanschaffen. Daarna kan Travel assist geactiveerd worden Mits je ook de travel asssist knop hebt. Meer info contact me via onderstaand nummer op whatsapp
Bedankt voor je bericht, sinds gisteren zie ik in de shop dat ik ACC voor 320 euro kan aanschaffen :unsure::banghead:. De knop heb ik spijtig genoeg niet op het stuur.
Er van uit gaan de dat de onderstaande knop dit is. Ik heb alleen de onderste 2 en de linker knop.

Image 2157.png
 
Bovenaan Onderaan