Climatronic werkt niet.

Beste forum leden.

Vanmorgen start ik de auto en waren de keuze opties van clima tronic niet te kiezen in het touche screen. Kan de fysieke knop wel indrukken maar dan krijg ik in het opvolgende menu geen keuzes / instellingen te zien.

Wie heeft dit alleens gehad en heeft de gouden oplossing.
 
Contact uit, deur open en contact weer aan. Werkte bij mij toen ik de knoppen van climax en drivemode niet kon bedienen. Het blijft software, een kleine reset is vaak de oplossing
 
Bedankt CTI driver. Heeft gewerkt. Als het aan blijft houden dan stop ik gewoon eens bij de dealer. Maar voor nu werkt de koets weer zoals gewenst!
 

harry123

Actief lid
[Q
Een paar weken terug had ik hetzelfde probleem. Dat was toen over na een paar keer herstarten. Vandaag had ik het wederom, en nu twee keer. (Dus het werkte, viel uit, tweede rit werkte het weer en viel daarna uit.) Komende week staat de auto bij de dealer voor twee terugroepacties en ik hoop dat ook dit probleem dan opgelost wordt...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

GNe

Nieuw lid
Ik heb mijn O4 een week en heb het ontbreken van de climatronic instellingen al 2 keer gehad. Ik heb dit onder het rijden kunnen oplossen door de aan/uit knop van het infosysteem ingedrukt te blijven houden totdat het systeem wordt uitgeschakeld. Daarna het infosysteem inschakelen en de climatronic was weer te bedienen.
 

jesper

Nieuw lid
Mijn Octavia heeft hetzelfde probleem. Heeft al een aantal dagen bij de dealer gestaan en inmiddels is het display ook al vervangen. Het probleem blijft en de dealer is hard op zoek naar een oplossing.

Zodra ik het systeem niet meer kan bedienen stelt de auto de temperatuur soms hoog in of gaat de stoelverwarming in de hoogste stand. Hoop dat t snel opgelost wordt.
 

jesper

Nieuw lid
Heb er soms weken geen last van en dan ineens vaker op een dag. Even afkloppen. Gaat nu goed
 

Boely

Nieuw lid
Ik hier exact hetzelfde probleem met mijn octavia heel erg vervelend...
Ik zal volgende week naar de dealer even horen wat ze eraan kunnen doen

Verstuurd vanaf mijn LYA-L29 met Tapatalk
 
Bovenaan Onderaan