Climate control verwarmt alleen passagierskant

Eltjo

Forumguru
Andere weerstandswaarde van potmeter misschien?

En dat het past, ja daar kan ik me iets bij indenken. De overige onderdelen van het mechanische deel zullen ook hetzelfde zijn.

Maar dat je er gewoon bij kan.. of niet? Van de 5 motortjes in de Passat waren er 3 zo goed als ontoegankelijk. Het dashboard zou er uit moeten volgens VW (8 uur werk). Ook op fora waren die in die richting.
Alleen achter het dashboardkastje was goed toegankelijk en een van de motortjes bovenop de tunnel was demontabel met gepiel. Ik heb toen 1 gedemonteerd en in de ander een klein gaatje geboord waardoor ik een sloot contactspray heb gespoten. Daarna geen problemen meer gehad.

Laatst bewerkt:

Roeland80

Forumguru
Ja zou kunnen @Tees zou jij dat eens na kunnen kijken? klopt motortje zit onderin het voetenruimte moest de knie airbag gedeeltelijk demonteren en de lucht ventilatie buis los maken en dan kan je er redelijk bij maar nu weer warme lucht gelukkig toch wel handig bij beslagen ramen met dit weer.

Tees

Donateur
Even nagekeken, er zijn idd 2 systemen, Valeo en Denso. Blijkbaar is er geen PR-code voor welke je hebt, bij allebei staat dezelfde code (9AC).

Volgens mij hebben we het hier over de regelklep die bij Denso code 5Q0907511A heeft (daarna vervangen door -C). Bij Valeo zijn er 2 opties, de ene (gemarkeerd met Johnson) is dezelfde als bij Denso en de andere (MES) is -J (eerst vervangen door -L en toen door 2Q0907511F).

Ik zie zo snel geen verschil tussen de aansluitingen, allebei is iig 5-polig.

Bovenaan Onderaan