Citigo voor 17.000 euro..................................

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fabia

† In Memoriam
Van Loon B.V.
Ridder van Catsweg 681
2804 RR Gouda
Tel: 0182-567878
E-mail: verkoop@skodavanloon.nl

Specificaties


Prijs€ 16.940,-Kilometerstand2.550 kmBouwjaar2012KleurCandy WhiteCarrosserieHatchback 5-drsMotorinhoud1.0 lMotorvermogen75 pk (75 pk)BrandstofBenzineVersnellingHandgeschakeldGewicht840 kgDatum deel 111-07-2012BTW verrekenbaarJaGarantie6 maandenKenteken98-XRK-4BeschikbaarheidIn voorraad

AAS; ABS; airco; audio installatie; Bluetooth carkit; boordcomputer; buitensp. elektr. + verw.; buitensp. in carr. kleur; bumpers in carr. kleur; c.deurv. met afst.bed.; cruise control; dakspoiler; dubbele airbag; elektr.glazen panoramadak; elektrische ramen voor; ESP; extra getint glas; in delen neerkl. achterb.; led. stuurw+versn. pook; Lederen bekleding; Lichtmetalen velgen; mistlampen voor; navigatie uitneembaar; parkeersensor achter; radio-CD/MP3 speler; start/stop systeem; stoel best. hoogte verst.; stoel pass. hoogte verst.; stuurbekrachtiging; verwarmde voorstoelen

Onze occasions - vanloon - Dealer -

4612105-3-12-2.jpg
 

EdK

Forumguru
belachlijk zoveel geld voor zo'n klein wagentje !


moet je zeker nog apart winterbanden met velg gaan kopen ??
 

EdK

Forumguru
Tsja fabia niet alleen een copy paste verhaaltje doen
uiteraard wel lezen wat je hebt gepost

kijk maar eens onder Specificaties

Maar ik blijf t een belachlijke prijs vinden
 

Bakkertje

Forumguru
Nou Chatslet, dat dacht ik dus ook, net even bij directlease een citigo genomen en alle vinkjes aangezet. Een nieuwe Citigo Elegance 1.0 55 kw 5deurs met als extra's:
All-season pakket
Media pakket
Move & Fun pakket
Rokerspakket
Travel pakket
Parking Distance Control. Drie parkeersensoren achter.
Panoramisch glazen schuif-/kanteldak inclusief afdekscherm
Speciale lak
Reservewiel (thuiskomer). Plaatsbesparend stalen reservewiel inclusief krik en gereedschapset
SunSet. Extra donker (65%) getinte ramen achter

Komt op €13.167

De rest betaal je dan voor de overige accessoires, wielen, leer, etc.
 

Fabia

† In Memoriam
Tsja fabia niet alleen een copy paste verhaaltje doen
uiteraard wel lezen wat je hebt gepost

kijk maar eens onder Specificaties

Hoe bedoel je,ik heb ook gelezen lederen bekleding maar de foto's geven een stoffen interieur weer.
 

Cordoba

Forumguru
Ik vraag me af of er niet een vergissing van 10.000 € in het prijskaartje zit, zeker gezien de korte garantie van een half jaar op een auto van 1 maand oud.

Kenteken invoeren op de site van autoweek geeft het volgende:
ALGEMEEN
laatste nieuwprijs
spacer.gif
€ 9.810
afleveringskosten
spacer.gif
€ 555

Edit: ik dacht nog even dat het misschien de 'aanrijding' van Cali was, maar dat was een 3-deurs en bovendien een kenteken van juni, terwijl deze van juli is.
 

Chatslet

Forumguru
Nou Chatslet, dat dacht ik dus ook, net even bij directlease een citigo genomen en alle vinkjes aangezet. Een nieuwe Citigo Elegance 1.0 55 kw 5deurs met als extra's:
All-season pakket
Media pakket
Move & Fun pakket
Rokerspakket
Travel pakket
Parking Distance Control. Drie parkeersensoren achter.
Panoramisch glazen schuif-/kanteldak inclusief afdekscherm
Speciale lak
Reservewiel (thuiskomer). Plaatsbesparend stalen reservewiel inclusief krik en gereedschapset
SunSet. Extra donker (65%) getinte ramen achter

Komt op €13.167

De rest betaal je dan voor de overige accessoires, wielen, leer, etc.

Ja dat zijn wat extra opties en dat kan ook best voor die prijs maar dan zit er dus nog steeds 4k tussen. Een auto waarvan nieuw de instapprijs rond de 10k ligt kan 2e hand nooit bijna 2x zo duur zijn. Dus of inderdaad wat er al gezegd wordt een typo. Anders gouden remblokjes.
 

Hetzer

Forumguru
Tis wel een 5-deurs 75 pk elegance, instap prijs ligt rond de 11k, met alle opties , de extar velgen waar ze wss de hoofdprijs voor vragen, en uiteraard de afelverkosten zou het ms nog wel kunnen....

maar duur is hij wel
 

Jasper02

Banned
Deze prijs zetten ze neer voor de oudjes die niet op internet zitten. Dan trekken ze er 1000 af en die persoon denkt een mooie deal te hebben. Als je met een beetje verstand erheen gaat krijg je hem natuurlijk voor een paar duizend minder.
 

MarcoO2

Forumguru
pfff voor 17.000 euro kom ik nooit met een Citigo thuis... dan is er genoeg ander leuks te vinden!
 
Nu moet ik eerlijk toegeven dat ik met mijn Elegance ook bijna de 15K aantik. Dat is dan wel inclusief de accessoires, de +2jr garantie en afleverkosten. Nu weet ik dat die aanduwrichel (spoiler) ook best prijzig is. Om die reden niet genomen. En dan tellen de kleine beetjes hard op! Alleen m'n 15"velg+zomerband en een setje 14"_winterband voor m'n af-fabriekjes is al EUR 1000,-. Pff....
 

AGTon

Forumguru
17 K voor zo een klein wagentje. Waarom dan niet voor die 17K iets kopen waar je leuker mee rijd en bijna net zoveel ruimte hebt?

Nee voor 17K had ik het wel geweten, dan zag je mij iig terug in een nieuwe Fabia, of een 2e hands van wat anders leuks, maar zeker geen Citigo.

Doet mij een beetje denken aan die Toyota iQ met deze prijzen.
 

Chatslet

Forumguru
17k voor een occation... Laten we dat niet vergeten. Voor dat geld heb je een nieuwe Fabia Greenline Businesline Hatchback. Die is ruimer, zuiniger, goedkoper aan de pomp (diesel) en completer. Met een beetje onderhandelen heb je daar 500 euro aan accesoires bij en hoef je geen afleverkosten te betalen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan