Citigo Scout?

Joske

Forumguru
Uiteraard alweer een knap staaltje photoshop van Theophilus Chin.

Maar altijd leuk om te zien mijn inziens ;)

6794754023_757de3ea58_o.jpg



6794753641_23d1d840fb_o.jpg
 

Flit

Lid
Liever 'ouderwets' een V6 erin dan maar zonder alle turbo's en compressoren. Een toerenblok van een motorfiets lijkt mij totaal niet fijn rijden vanwege het afwezig zijn van genoeg koppel bij de lagere toerentallen. Dat maakt voor een 200kg motorfiets met 100 aan berijder niet veel uit. Met 1000kg wat op gang moet komen wordt dat een ander verhaal.
 
Laatst bewerkt:

SuperBeeb

Forumguru
Liever 'ouderwets' een V6 erin dan maar zonder alle turbo's en compressoren. Een toerenblok van een motorfiets lijkt mij totaal niet fijn rijden vanwege het afwezig zijn van genoeg koppel bij de lagere toerentallen. Dat maakt voor een 200kg motorfiets met 100 aan berijder niet veel uit. Met 1000kg wat op gang moet komen wordt dat een ander verhaal.
Goegel maar eens op fiat en hayabusa. Kom je er leuk bommetje tegen
 

dirkkroneman

Forumguru
Liever 'ouderwets' een V6 erin dan maar zonder alle turbo's en compressoren. Een toerenblok van een motorfiets lijkt mij totaal niet fijn rijden vanwege het afwezig zijn van genoeg koppel bij de lagere toerentallen. Dat maakt voor een 200kg motorfiets met 100 aan berijder niet veel uit. Met 1000kg wat op gang moet komen wordt dat een ander verhaal.
Nou dat valt wel mee hoor ;). Je vergelijkt nu 3 dingen met elkaar, een blok van een motorfiets (hoogtoerig) een atmosferisch blok en een geblazen blok. 3 totaal verschillende blokken, een blok van een motorfiets kun je echt niet vergelijken met een turboblok uit een auto. Volgens mij is een blok van een motorfiets ook een atmosferisch blok (over het algemeen dan).
 
Bovenaan Onderaan