Citigo kopen uit Duitsland kilomterstand check

Yves1976

Nieuw lid
Weet er toevallig iemand als ik een citigo in Duitsland koop, of er een mogelijkheid is dat ze kunnen nakijken of de kilometerstand niet is teruggedraaid, via uitlezen van ecu of sleutel?
Alvast bedankt
 

Cordoba

Forumguru
De jongste bouwjaren hebben ook een digitaal serviceboekje dat voor iedere dealer, en ik dacht zelfs iedere garage is in te zien, dus op die manier kun je ook een aardige indruk krijgen of de km-stand klopt. Volgens mij heb je wel het kenteken of chassisnr. (VIN) nodig om dat in te kunnen zien.
 

SteGo

Donateur
Niet alleen de jongste Citigo's hebben een digitaal serviceboekje, mijn Citigo die ook uit Duitsland is geimporteerd is van 2014 en die heeft het ook. De Skoda-dealer in Zwolle kon op basis van het chassisnummer inzien welk onderhoud er in Duitsland was uitgevoerd bij welke kilometerstand en datum.
Dat werkt natuurlijk net wat minder mooi dan een NAP-rapport, maar kan desondanks inderdaad een aardige indruk geven. :jaja:
 

Niels83

Forumguru
vanaf 2015 is dat digitale boekje standaard. daarvoor, 2014, zat het in NL alleen in de drive (geloof ik). waarschijnlijk heb jij dus die uitvoering, mogelijk met een anderenaam.
 
Bovenaan Onderaan