Beste Citigo iV rijders,
Is het jullie opgevllen dat de Citigo iV veel hoger op zijn poten staat als een normale benzine versie?
Ik heb nagemeten hart velg tot onderkant spatscherm:
Citigo iV voorwiel: 36cm achterwiel: 38,5cm
Citigo benzine voorwiel: 34,5cm achterwiel: 36cm
UP benzine voorwiel: 33cm achterwiel: 35cm
Iemand enig idee waarom de iV hoger op zijn poten staat.
Eibach heeft inmiddels een verlagingsset die goedgekeurd is voor het hogere gewicht van de iV.
Het is de Eibach Pro-Kit E10-85-040-02-22 laat een hogere aslast toe, voor 790 kg, achter 770 kg.
Eibach geeft aan dat de verlagingsveren 30mm verlagen, maar 30mm ten op zichte van wat, ten opzichte van een normale Citigo/Mii/UP of een electrische?
Is het jullie opgevllen dat de Citigo iV veel hoger op zijn poten staat als een normale benzine versie?
Ik heb nagemeten hart velg tot onderkant spatscherm:
Citigo iV voorwiel: 36cm achterwiel: 38,5cm
Citigo benzine voorwiel: 34,5cm achterwiel: 36cm
UP benzine voorwiel: 33cm achterwiel: 35cm
Iemand enig idee waarom de iV hoger op zijn poten staat.
Eibach heeft inmiddels een verlagingsset die goedgekeurd is voor het hogere gewicht van de iV.
Het is de Eibach Pro-Kit E10-85-040-02-22 laat een hogere aslast toe, voor 790 kg, achter 770 kg.
Eibach geeft aan dat de verlagingsveren 30mm verlagen, maar 30mm ten op zichte van wat, ten opzichte van een normale Citigo/Mii/UP of een electrische?