Nou, wij hebben gisteren onze Citigo IV opgehaald, deze is de vervanger van een benzine Corsa.
Hij zal als tweede/boodschappen auto gaan fungeren, naast de Model S.
Vanaf heden zijn wij dus volledig elektrisch. Nee niet van de zaak, gewoon privé, omdat het veel voordelen heeft.
Als je vooral kleine stukjes rijd, is dat toch slecht voor de benzinemotor, vocht bij de olie wat niet verdampt door het niet op temperatuur komen van de motor. Wat de slijtage weer vergroot. Nu geen last meer van.
Maar ik heb wat opstartprobleempjes. In de handleiding wordt verwezen naar de fun & go app, deze is niet terug te vinden in de Apple App Store.
Wel jammer, aangezien dat volgens mij als een soort boordcomputer zou fungeren.
De Skoda connect app kom ik niet door de verificatie als hoofdgebruiker heen. Hij zegt dan dat je minimaal 3 km moet rijden en weer stil gaan staan en je km stand invullen. Dan komt er een foutmelding. Iemand ervaring mee?
Ik zou graag de laadstroom iets willen beperken. In de ochtend leveren de zonnepanelen zo'n 2000-3000Watt, bij de Tesla kan ik in de app het aantal ampère omlaag gooien. Kan zoiets ook bij Skoda?
Alvast bedankt voor het meedenken!
Hij zal als tweede/boodschappen auto gaan fungeren, naast de Model S.
Vanaf heden zijn wij dus volledig elektrisch. Nee niet van de zaak, gewoon privé, omdat het veel voordelen heeft.
Als je vooral kleine stukjes rijd, is dat toch slecht voor de benzinemotor, vocht bij de olie wat niet verdampt door het niet op temperatuur komen van de motor. Wat de slijtage weer vergroot. Nu geen last meer van.
Maar ik heb wat opstartprobleempjes. In de handleiding wordt verwezen naar de fun & go app, deze is niet terug te vinden in de Apple App Store.
Wel jammer, aangezien dat volgens mij als een soort boordcomputer zou fungeren.
De Skoda connect app kom ik niet door de verificatie als hoofdgebruiker heen. Hij zegt dan dat je minimaal 3 km moet rijden en weer stil gaan staan en je km stand invullen. Dan komt er een foutmelding. Iemand ervaring mee?
Ik zou graag de laadstroom iets willen beperken. In de ochtend leveren de zonnepanelen zo'n 2000-3000Watt, bij de Tesla kan ik in de app het aantal ampère omlaag gooien. Kan zoiets ook bij Skoda?
Alvast bedankt voor het meedenken!