chromen strip op achterklep S2 combi

dickv6

Nieuw lid
Weet iemand waar je een chromen strip voor de achterklep van een S2 combi kan krijgen. Voor de sedan kan je deze gewoon bij de dealer bestellen maar voor de combi wordt deze niet geleverd.

Ronnie

Forumguru
Je bedoelt de lijst onder aan de achterklep? (€ 37,50), Is deze niet toevallig hetzelfde voor de combi? (of passend te snijden?)

dickv6

Nieuw lid
strip

Inderdaad, ik bedoel een strip zoals bij Milotec op de site. Is deze ook in Nederland ergenss te verkrijgen?
Ik las op het forum iets van een strip maar dat was op een octavia. De strip van de sedan past volgens de dealer niet. ik heb het (nog) niet nagemeten.

ByeByePeugeot

Actief lid
SuperSkoda is inderdaad ok om bij te bestellen.. Wilde net die strip bestellen met wat andere zaken, totaal 110 euro echter kwamen daar nog wel 24 eurotjes verzendkosten bij. Houdt daar rekening mee...

Ronbe

Senior Member
Inderdaad, ik bedoel een strip zoals bij Milotec op de site. Is deze ook in Nederland ergenss te verkrijgen?

Alle milotec artikelen kan je via de skoda dealer bestellen.
Je kunt ook rechtstreeks bij milotec.de bestellen. Vervolgens wordt je door de nederlandse importeur van milotec benaderd, die je het materiaal levert.

Bovenaan Onderaan