Chromen sierstrips deuren

Octo

Nieuw lid
Hallo,

Ik wil graag chromen sierstrips op de deuren (via Milotec) maar heb eigenlijk advies nodig. Ik heb gelezen dat de strip op de achterklap na verloop van tijd geel wordt. Nu ben ik bang dat de strips op de deuren ook geel worden na verloop van tijd (het is niet echt chroom, toch?). Heeft iemand hier ervaring mee?
 

VEEJAY

Forumguru
Ik heb het ook via forums vernomen. Geen idee, kom er wel achter want beide worden binnenkort op de auto gezet :-). Hou jullie op de hoogte!
 

Fabia

† In Memoriam
Mijn chromen strip op de achterklep ziet er na ruim 2,5 jaar nog steeds goed uit. Geen last van verkleuring.
 

Wiseguy

Actief lid
@Octo: Ik heb zelf de chromen sierstrip boven de nummerplaat (smalle strip halverwege de acterklep) en die is nu, na 3 jaar, nog steeds netjes.... dit is ook echt een chromen strip voor zover ik weet. Hij voelde ook redelijk zwaar aan.

Daarnaast heb ik ook de "Chroomkleurige" zijstrips.... en die zou ik niet nemen.... Dit zijn rubberen strips met een glimmende achterkant die er doorheen schijnt. Dat rubber verkleurt (uiteraard) na verloop van tijd, waardoor het inderdaad ietwat gelig wordt... na 3 valt het nog wel mee bij mij, maar ik neem ze een eerstvolgende keer niet meer.
 
Bovenaan Onderaan