Chromen deur handles!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Kelvin

Lid
Ik heb van de week effe een setje chromen deur handles aangeschaft bij de dealer. Kwestie van plakken, ennuh genieten maar. (als je ervan houd tenminste)

Ik vindt ze erg mooi en sportief staan en toch sjiek! wat mij betreft op elke fabia aan te raden.

573IMG_0005-med.JPG

573IMG_0004-med.JPG

573IMG_0003-med.JPG



Reacties zijn welkom!
 

Fabia

† In Memoriam
/forum/images/graemlins/crazy.gif Tsja, twijfel nog een beetje. Waarom heb je geen chromen strip op je achterklep als je toch zo van chroom houdt? Ik heb die gelijk bij aanschaf er op laten zetten door de dealer en het staat echt sjiek.
 

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Fabia</font><hr />

/forum/images/graemlins/crazy.gif Tsja, twijfel nog een beetje. Waarom heb je geen chromen strip op je achterklep als je toch zo van chroom houdt? Ik heb die gelijk bij aanschaf er op laten zetten door de dealer en het staat echt sjiek.

[/ QUOTE ]+

Heb je er een plaatje/ foto van?? Ik heb geen idee waar idee waar die dan komt.

Die handgrepen zien er overigens in het echt nog beter uit, echt aan te raden /forum/images/graemlins/aangenaam.gif
 

Fabia

† In Memoriam
Een foto heb ik niet zo voorhanden maar deze vond ik op de site van Milotec:
 

Bijlagen

  • 23084-Chromen strip.jpg
    23084-Chromen strip.jpg
    50 KB · Weergaven: 36

Ted

Forumguru
Heel mooi, gelukkig weer beetje chroom terug!!
Mijn Creation uitgave heeft het interieur met chroom accenten. Past heel leuk bij het typische saaie- Duitse doch degelijke dashboard.

Groeten Ted.
 

Hetzer

Forumguru
Die chrome Hendels vind ik echt niets, voor die chrome strip onder de achterklep ( A-4, look-alike) vind ik wel mooi...
 

Frankie

Actief lid
uiteraard echt mijn persoonlijke mening, maar ik vind ze er echt een beetje "weet niet" uitzien. Zeker met die gaten. Als de hele deurhendel nu chroom was (zonder gaten) incl het achterste gedeelte had ik t wel oké gevonden.. Maar goed, ieder zijn smaak. Als t jou bevalt is dat super..!!
 

Joeri

Actief lid
Zo bestaan er toch ook chromen plaatjes om in je handgreep te plaatsen? Daar waar je altijd krassen krijgt van nagels? Heb dat nog nooit samen gezien, de kuipjes en de handles maar dat lijkt me toch te passen?
 

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Joeri</font><hr />

Zo bestaan er toch ook chromen plaatjes om in je handgreep te plaatsen? Daar waar je altijd krassen krijgt van nagels? Heb dat nog nooit samen gezien, de kuipjes en de handles maar dat lijkt me toch te passen?

[/ QUOTE ]

Zijn er idd --&gt;&gt; http://www.milotec.de/english/252_02_640.jpg

Maar dat vindt ik wel een beetje over-done
 
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kelvin</font><hr />
Reacties zijn welkom!

[/ QUOTE ]Je kan ook nog de 'vervolledigings-set' bijkleven. Dan heb je volledig chromen deurhandles.

Maart04-04.jpg
 

Kelvin

Lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: LeZandre</font><hr />

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Kelvin</font><hr />
Reacties zijn welkom!

[/ QUOTE ]Je kan ook nog de 'vervolledigings-set' bijkleven. Dan heb je volledig chromen deurhandles.

Ik heb daar inderdaad over nagedacht maar daar ben ik nog niet uit.

Maart04-04.jpg


[/ QUOTE ]
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan