Chrome grill omlijsting verwijderen Skoda Rapid?

fireben

Forumguru
Zo eindelijk de chrome grill omlijsting vervangen voor een zwarte. Klote klusje met veel gepriel. Smoelt nu een stuk mooier.

Done:
Zwarte spiegel kapjes, check
Grill omlijsting in zwart, check
Skoda rapid letter op de achterklep verwijderd , check
Gechipt met dsg, check

To do list:
plasti dip spoiler zwart maken ipv wit
Skoda logo zwart maken met plasti dip
en foto,s maken hahahah:deuk::deuk::deuk::deuk:
 

React

Actief lid
Die voor onze Rapid is ook binnen gekomen:

grilledoos.jpg


Na alles in dit draadje gelezen te hebben ga ik zaterdag maar gelijk de voorbumper eraf halen. Heb even gezocht maar weet iemand misschien een link naar een howto?
 

jeroen88

Actief lid
Dit staat ook op onze lijst nog.
Is deze zwarte omlijsting de zelfde kleur zwart als de standaard spiegelkappen op de rapid.
 

React

Actief lid
Deze is magic black (glanzend met een beetje metallic erin) dit zit ook op de spiegelkappen en achterspoiler bij de uitvoering van onze Rapid.
 

HarrieSkoda

Forumguru
Grill, spiegelkappen, gemodificeerde emblemen, allen dezelfde kleur; metallic zwart met mooi die flakes erin.
 

jeroen88

Actief lid
Is er misschien ook iemand die de grill zelf heeft vervangen voor de honinggraad grill, zoals die bij de mistlampen is.
 
Is er misschien ook iemand die de grill zelf heeft vervangen voor de honinggraad grill, zoals die bij de mistlampen is.

Ik ga dit weekend de honingraat grill, zwarte omlijsting, zwarte logo's en misschien een splitter/lip bestellen. Mocht iemand me voor zijn dan zie ik graag een how to, anders zal ik er wel eentje maken over de werkzaamheden :D
 
Honingraat grill + zwarte omlijsting binnen! Door straks het hele setje te vervangen (grill + lijst) zal de originele chrome lijst niet sneuvelen. Kan ik die mooi achter de hand houden mocht de volgende eigenaar terug naar origineel willen :D

drcbiv.jpg


Nu nog even het forum afspeuren naar een soort van How-To hoe de Rapid bumper eraf moet. Wat ik heb gezien lijkt het allemaal erg veel op een Fabia? Ook zonder How-To zal het vast niet heel erg moeilijk zijn!
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan