Chiptuning Fabia

Noord26

Forumguru
Ik zal geen groepsaankoop meer organiseren waarbij iedereen zo maar aan mee kan doen in ieder geval. Redenen daarvoor zijn reeds bekend. Geef toch vrij regelmatig antwoord op de personen die interesse hebben met het antwoord dat ze vrij zijn om het zelf op te zetten. Echter komt daar tot op heden geen enkele reactie op terug..

Komt behoorlijk over als wanneer het wat tijd en moeite gaat kosten iedereen af haakt. Maar als het kan zonder moeite en minder kosten blijft de animo groot. Kwestie van tijd voordat iemand weer de stier bij de hoorns wil pakken?
 
Samen optrekken... dan zal ik eens even mijn NOS installatie erin hangen..
Sorry maar ik sla je aanbod voor een straatrace af :) Geen behoefte aan, daarnaast schakel ik al over voordat hij ook maar in de buurt van de 5000 trm komt.

Als ik aangeef dat het verschil sterk merkbaar is, zal je dat van mij moeten aannemen. Ik ben erg tevreden over het resultaat.
 

M1K3RsZ

Actief lid
Samen optrekken... dan zal ik eens even mijn NOS installatie erin hangen..
Sorry maar ik sla je aanbod voor een straatrace af :) Geen behoefte aan, daarnaast schakel ik al over voordat hij ook maar in de buurt van de 5000 trm komt.

Als ik aangeef dat het verschil sterk merkbaar is, zal je dat van mij moeten aannemen. Ik ben erg tevreden over het resultaat.

gelijk heb je , ik ben wel benieuwd hoe het rijd!! misschien volgende meeting eens naast je in de auto stappen ;)
 
Bovenaan Onderaan