Chiptune

Niet dat ik de RS niet snel genoeg vind maar waar laat ik mijn auto chiptunen? Is dat nog steeds JD? Of is er ondertussen een andere betere?

greetz, Dennis

Dutch4x4

Senior Member
Net vanavond JD op Zandvoort zien vliegen met z'n Golf GTI met pak 'm beet 450 pk...

Nee, er is geen betere. :)

Maar onze sitesponsor zit wel een stuk dichter bij jou in de buurt, dus dat is zeker ook het overwegen waard.

exup

Lid
Hij heeft in geen 450 jaar 450 pk, zal meer tussen de 340 a 360 pk zijn, tenminste als we het over zijn (blauwe) nw type Golf hebben.

Genesis

wachma

Actief lid
Hij heeft in geen 450 jaar 450 pk, zal meer tussen de 340 a 360 pk zijn, tenminste als we het over zijn (blauwe) nw type Golf hebben.

Genesis
geloof me, hij heeft er al meer dan 400, dacht dat hij voorlopig op een 420pk zit

Dutch4x4

Senior Member
Heb 't even nagevraagd: op Zandvoort was 't net iets meer dan 400.

Met als resultaat de grindbak... :D ;)

___JC___

Forumguru
Een ongechipte turbomotor is eigenlijk gewoon zonde naar mijn mening. Dus iedereen naar de chipboer!
De leaserijders Abt en de anderen JD of Hartog.

Of...nou het hoeft niet natuurlijk. Anders kan ik straks die andere Octy's niet meer losrijden. :)

Boet

Actief lid
Ik zat -op advies alhier, jawel:)- bij Van der Velde in Zoetermeer. Ook niet onverdienstelijk...

___JC___

Forumguru
Vd Velden chipt niet zelf maar laat JD het doen. Wat ze zelf installeren in Benthuizen is een 'standaardprogramma' van JD.

Enuh...hoe maak ik een VAG com log ? Ik heb wel een rollerbankuitdraai.

A

andreg

Vd Velden chipt niet zelf maar laat JD het doen. Wat ze zelf installeren in Benthuizen is een 'standaardprogramma' van JD.

Enuh...hoe maak ik een VAG com log ? Ik heb wel een rollerbankuitdraai.

Je hebt nodig een laptop met de applicatie VagCom en een kabel met OBD stekker die je in je auto stopt. Je kan bijv. ook instellen dat als je 15km rijd je auto op slot gaat. Dealer vraagt er gewoon geld voor.

A

andreg

Maar laten we weer terug gaan om een log te maken en te kijken wat je prestaties zijn. Is wel leuk als je onderling een beetje kan vergelijken. Voor diegen die dit niet kunnen scan je rollerbank uitdraai en plaats deze.

A

andreg

Netjes JC.
Jammer dat je geen 1.8T20v blok hebt dan had ik kunnen vergelijken. maar de andere dieselrijders kunnen nu vergelijken.

Bovenaan Onderaan