rsinair
Lid
Ik heb weer wat stuivers kunnen oppotten en zit te dubben... wel of niet m'n chip laten tunen ? Van JD kreeg ik het advies ook meteen m'n divertervalve te laten vervangen, dus dat komt er dan nog bij. Verders hou ik het bij een standaard chip, 245PK met 340NM vind ik prachtig.
Echter... eigenlijk is m'n RS nu al snel genoeg...:smiley29: ...dus ga ik denken: wat levert het me straks nou ècht op ?! Ik merk nu al zo vaak dat m'n voorbanden de grip verliezen (heb goeie banden, al weet ik even niet het merk/type uit m'n hoofd). Ik wil ook geen plak-banden die ik elke 10000km moet vervangen.
Al met al: kan de RS in de upgrade uitvoering nog wel een beetje fatsoenlijk z'n vermogen op de weg kwijt ??
Uiteraard heb ik alle tuning-topics goed bekeken. Daaruit komt vooral dat je 'reeds op snelheid' gewoon wat extra hebt.
Wat zijn jullie ervaringen specifiek met betrekking tot tuning van de RS en de vermogensoverdracht naar de weg, ook bij snelheden van zeg 40-100km/u ?
Ik ben erg benieuwd !
Echter... eigenlijk is m'n RS nu al snel genoeg...:smiley29: ...dus ga ik denken: wat levert het me straks nou ècht op ?! Ik merk nu al zo vaak dat m'n voorbanden de grip verliezen (heb goeie banden, al weet ik even niet het merk/type uit m'n hoofd). Ik wil ook geen plak-banden die ik elke 10000km moet vervangen.
Al met al: kan de RS in de upgrade uitvoering nog wel een beetje fatsoenlijk z'n vermogen op de weg kwijt ??
Uiteraard heb ik alle tuning-topics goed bekeken. Daaruit komt vooral dat je 'reeds op snelheid' gewoon wat extra hebt.
Wat zijn jullie ervaringen specifiek met betrekking tot tuning van de RS en de vermogensoverdracht naar de weg, ook bij snelheden van zeg 40-100km/u ?
Ik ben erg benieuwd !


