Checklist aflevering?

poedel

Nieuw lid
Nog vier nachtjes slapen.... En dan staat mijn Citigo Ambition (4 deurs, met Travelpakket, thuiskomer, parkeersensoren, all seasonpakket) voor ons klaar.
Natuurlijk heb ik een lijstje met alle dingen die er volgens de folder op/aan/in/onder moeten zitten. Maar zijn er andere zaken die extra aandacht verdienen? Wie heef er achteraf gedacht: had ik maar beter gelet op ....?
Alle tips zijn welkom!
 

Cordoba

Forumguru
Wat zeer regelmatig fout gaat, is het aantal speakers dat bij de verschillende pakketten hoort, kijk maar even naar het topic dat er over is.
 

Joske

Forumguru
het aantal kilometer dat er op staat :D

neen echt hoor, collega van me vond het "normaal" dat er 54km op een nieuwe wagen stond?!
bij mij stonden er 4-5 op, daar kan ik nog inkomen. (fabrieksparking, trein op, trein af, vrachtwagen op, vrachtwagen af, rondje op parking dealer, klaarzetten en in showroom zetten voor als ik er om kwam :D
 

Blacky

Forumguru
Of alles is zoals jullie besproken hebben. Heb namelijk een Passat gehad die op 4 plekken niet goed gespoten was,de
verfrobot was sommige punten vergeten en moest daarvoor opnieuw gespoten worden. Verder kijken of alle benodigde papieren in orde zijn. ( naam/adres enz.) maar verder alvast veel plezier.
 

poedel

Nieuw lid
Afgeleverd! Checklist afgewerkt. Staat nog wel een puntje open, maar dat wordt opgelost. Speakers achterin werken! Prima geluid. Een tevreden Skodarijder erbij! De eerste 250 km staan op de teller. (er stonden er al 9 op toen we 'm ophaalden.) Met een gemiddeld verbruik van 4.5 liter per 100 km (volgens Move & Fun) geen slechte start.
 

Dennis Nijholt

Forumguru
vindt ik knap 4.5 liter per 100 km....heb met de Citigo nu 10000 km gereden (ja ik moest de Superb sparen totdat ik me Octavia kreeg) en sta nu op 5 liter per 100 kilometer....of zou ik dat gas niet zo hard moeten intrappen op de A28.....tussen Groningen en Zwolle..
 
Ben als nieuwe forum deelnemer en als nieuwe (toekomstige) Citigo rijder blij met alle ervaringen en adviezen ! Top...
 
Bovenaan Onderaan