Check je skoda of er een terugroepactie is geweest

turboturbo

Forumguru
"U kunt u op deze site de terugroepacties van Peugeot, Citroen en KIA terugvinden."
Is die site wel compatible met Skoda? :confused:
 

Fabia

† In Memoriam
Zeker, net mijn kenteken gecheckt.

Uw auto hoeft niet terug naar de dealer

Uw auto, een Skoda Roomster 1.2 hoeft volgens onze informatie niet terug naar de dealer voor een terugroepactie.



352500a.jpg
Merk:

Skoda

Model:

Roomster

Motor:

1.2

Bouwjaar:

2009

Brandstofetiket:DCO2-uitstoot:163Gem. verbruik l/100km:6.6Vermogen kW:51Koppel Nm:112Acc. 0-100 km/h:16.9Topsnelheid km/h:
 

VEEJAY

Forumguru
Ik heb zo eens wat kentekens ingevoerd maar geen moe(s)t naar de dealer. Wss omdat er geen Toyota tussen zat.
 

Jkz

Lid
De vag heeft volgens mij nog nooit een terugroepactie gehad. Zou veel te negatief zijn. Gezien de problemen met de fabia greenline zou er best een terugroepactie moeten komen. Zullen ze niet snel doen denk ik vandaar heeft deze site voor skoda en andere vag auto's geen nut.
 

turboturbo

Forumguru
@Fabia.
Ja, hehe.:ahum: Ik heb het ook geprobeerd; mijn kenteken ingevoerd, en kreeg hetzelfde bericht. Met zo'n foto van een meneer die blij en trots zijn armen in de lucht gooit :uitlachen: Hoe belachelijk wil je het hebben....

Wat ik bedoel is, dat die tekst er staat betreffende de genoemde merken. Ondanks of er een 'antwoord' uit komt rollen als jij jouw kenteken invoert, vind ik dat verwarrend.
 

Jkz

Lid
@turboturbo
Dat vind ik ook. Klopt niks van maar er zal ook nooit zo'n actie voor skoda komen. Dat is idd erg verwarrend.
 

Cordoba

Forumguru
Site is denk ik alleen bedoeld voor terugroepacties die lopen en waarvan een belangrijk deel nog niet is uitgevoerd. (gezien de tekst op de site)

Ik heb ook een kenteken van een eerdere auto van mij ingevoerd, en ook hier 'geen terugroepactie'. Toen die *#$-Opel een half jaar oud was, wel een brief voor een terugroepactie gehad (en ook uitgevoerd), dus geen idee of er 'geen terugroepactie' wordt gemeld op basis van het uitvoeren van de terugroepactie, of dat de actie te oud is, en er gewoon niet in staat.
 

hemi24

Forumguru
Inderdaad, ik heb ook het kenteken van mijn oude Peugeot ingevoerd, en terwijl die wel terugroepacties heeft gehad, komt de melding 'Geen terugroepactie"...
 

clapton

Senior Member
Lijkt inderdaad een nuttige site, mijn monster heeft ook geen terugroepactie.
Maar gezien de reactie van mede reaguurders heeft de site mijn vertrouwen in ieder geval niet gewonnen.
Jammer, zou een goed intiatief voor Pon zijn. Tenslotte gaat mijn auto, gezien de gereden kilometers, eens in de twee jaar naar de dealert de kans dat er dus een langere tijd zit tussen een 'stilgehouden'
terugroepactie en het uitvoeren van een update is daarom niet ondenkbaar.
 

Cordoba

Forumguru
Daar is een forum ook voor: met elkaar uitvinden wat er wel en wat er niet werkt. Of om het in de kleine aantallen en Nederlandse gezegdes te houden: twee weten meer dan één.
 

darkprojectx

Forumguru
haha inderdaad, er zijn ook tig vw's terug geroepen omdat ze problemen met de bobines hadden, maar die worden hier ook niet vermeld.
Lijkt me een kenteken registratie site waarvan we binnenkort weer spam mogen verwachten.
 
Bovenaan Onderaan