Gisteren gebeld met Frank en hem uitgelegd wat er aan de hand was.
Ik vertelde dat ik vandaag vrij was en toen zei hij dat ik om 10:00u kon komen.
Vanuit mijn woonplaats is dat n klein uurtje maar gezien de file ging ik ruim op tijd weg.
Ook in Apeldoorn is een filiaal van mijn werk dus daar een stopover gemaakt.
Eenmaal bij Frank was het kijken snel gebeurt en ja, wat al vaker gezegd is hier, de deur was relatief snel open.
Van te voren had Frank al aangegeven dat ik met wat pech een nieuw (dealer) slot moest hebben omdat ik blijkbaar een overgangsmodel Fabia heb... dat werd dus ff spannend
Binnen 10 minuten had hij het slot beet en voelde bedenkelijk om daarna te zeggen... je hebt mazzel, 't is een "gewoon" slot

Dát scheelde me dan iig al zo'n 200 euries
Met een klein half uurtje was de bekleding van het portier weer gesloten en had ik weer een werkend slot in de deur
Tot m'n verbazing gaf Frank aan dat er (iig voor hém zichtbaar) al eerder gemorreld is aan die deur wat dus betekent dat ik (op 1 mei) de auto met een defecte voordeur gekocht heb

Tja, als ik dat nou eens hard kon maken dacht ik hardop waarop Frank aangaf dat dat kán en dat hij erover gebeld mag worden...
Rest mij nog te zeggen dat ik Frank van
www.deurslotreparatie.nl aan iedereen zal aanbevelen die een groot of klein probleem met autodeuren heeft
Frank...

Bedankt !
Groetjes,
Mar