centrale vergrendeling met normale sleutel

GMM84

Nieuw lid
Goeiemiddag,

wij hebben vrijdag onze skoda rapid opgehaald, 2018, spaceback.
er zit een normale sleutel bij een een afstandsbediening, het was onze bedoeling dat mn partner de afstandsbediening gebruikt en ik de normale sleutel, maar met de normale sleutel gaat alleen de bestuurdersdeur open en lijkt de centrale vergrendeling bij het openen niet te werken (bij het op vergrendelen wel gelukkig).
maar dan moet ik dus eerst de auto in om op t knopje van ontgrendelen te drukken, niet handig en zeker niet velig met (jonge )kinderen...?

in het menu al gezocht naar de instellingen die staat goed, alle portieren ontgrendelen.. (maar ik weet niet of dit alleen voor de afstandsbediening geld of voor de normale sleutel).
ook al geprobeerd om 2x naar links te draaien ipv 1 x.. in het boekje gezocht, maar helaas niets kunnen vinden
heeft iemand tips? ligt het aan de sleutel (mogelijk een kopie ?)
 

hemi24

Forumguru
2e sleutel heeft geen afstandsbediening?
Klinkt niet helemaal origineel…
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Tees

GMM84

Nieuw lid
Vind 't persoonlijk niet erg, sleutel is hierdoor kleiner.. Maar inderdaad 1 met en 1 zonder afstandsbediening.
 

hemi24

Forumguru
Je kunt nog kijken naar de instellingen in het menu “openen & sluiten” onder het menu “car”…
 

GMM84

Nieuw lid
Staat in t bericht zelf. Hebben we gedaan idd. Maar dit helpt helaas niet. De instelling staat idd op alle deuren en niet alleen de bestuurder
 

GMM84

Nieuw lid
maar zou een nieuwe sleutel het oplossen? of zijn er andere oplossingen? is een normale sleutel een oplossing? is de huidige aan te passen via een garage ? moet het een nieuwe met afstandsbediening zijn ? (en dus lomp groot)
 
Bovenaan Onderaan